Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
eBay nie odpuszcza polskiego rynku i wprowadza program "Okazje"

Jeden ze światowych liderów e-commerce wprowadził właśnie dla swoich klientów w Polsce program "Okazje", w ramach którego limitowane oferty z darmową dostawą objęte będą rabatami od 20 do 90 procent

Sprzedawcy wystawiający przedmioty w ramach programu "Okazje" obniżają cenę dla konkretnej liczby produktów, aż do wyczerpania zapasów. Warunkiem uczestnictwa w akcji jest zapewnienie klientom darmowej i szybkiej dostawy zamówionych produktów, która ma nastąpić nie później niż w ciągu kilku dni. Sprzedawca nie płaci za wystawienie towaru, pokrywa tylko prowizję w wysokości 1,7 proc. W komunikacie prasowym eBay zapewnia, że program działa już w wielu krajach i cieszy się sporym zainteresowaniem.

Przeczytajcie także: Będziecie mogli kupować online w dowolnym kraju UE

Pojawia się jednak pytanie, jaki interes będą mieć sprzedawcy w tym, by oferować produkty z tak dużym rabatem i jeszcze ponosić koszty wysłania zakupów do klienta. – Sprzedawcy wystawiając konkretne przedmioty w ramach "Okazji" zachęcają kupujących do sprawdzenia pozostałych produktów ze swojej oferty, co w rezultacie może się przełożyć na zwiększony ruch w ich sklepie – wyjaśnia Małgorzata Gliszczyńska z eBay. Ciekawe, czy to wystarczy do tego, by akcja odniosła sukces na polskim rynku. Póki co liderem tutaj jest Allegro i firmie eBay niełatwo będzie to zmienić.

Przeczytajcie także: SimplyLease w Euro AGD, LeaseLink w Saturnie

Program "Okazje" to kolejna, ale nie pierwsza w ostatnim czasie próba powalczenia przez eBay o polski rynek. W październiku firma udostępniła polskim sprzedawcom eBaymag. To bezpłatne, zautomatyzowane narzędzie, które umożliwia e-sklepom poszerzenie oferty o zagraniczne rynki. Sprzedający udostępnia na stronie eBaymag.com dane o wystawianych produktach, a narzędzie generuje oferty przetłumaczone na język kupujących w wybranym kraju. Dzięki temu sprzedawcy mogą bezpośrednio wystawiać swoje produkty na kilku zagranicznych serwisach eBay jednocześnie.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: ECOMMERCE, EBAY

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies