Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Pyszne.pl i TripAdvisor powalczą z UberEats? Nowa oferta na rynku dostaw online

Od dziś przeglądając opisy restauracji w największym serwisie turystycznym online możecie zamówić jedzenie bez wychodzenia z domu

Jeśli korzystacie z serwisu TripAdvisor, to doskonale wiecie, że poza możliwością przejrzenia ofert hoteli czy linii lotniczych z całego świata, obejrzenia niezliczonej ilości zdjęć obiektów turystycznych z najdalszych zakątków globu czy pozyskania informacji o interesujących Was miejscach i recenzji tych lokacji, jedną z dostępnych opcji jest przyjrzenie się ofercie punktów gastronomicznych. Od dziś, dzięki współpracy grupy Takeaway.com (m.in. właścicielowi marki Pyszne.pl) oraz portalu TripAdvisor możecie zamówić jedzenie z tych właśnie lokali.

Przeczytajcie także: Zbyt mocno kochacie gotówkę, by z niej zrezygnować

Jak czytam w komunikacie, współpraca ta zakłada integrację sieci 30 tys. restauracji umieszczonych w Takeaway.com z serwisem TripAdvisor we wszystkich jego wersjach dostępnych zarówno poprzez przeglądarki internetowe jak i aplikacje mobilne.

Postanowiłem sprawdzić, jak to działa w rzeczywistości. Niestety niezależnie od tego, czy korzystam z wersji mobilnej strony TripAdvisor, czy aplikacji, jeśli klikam w przycisk "Zamów online" jestem przenoszony do przeglądarki internetowej na stronę mobilną Pyszne.pl, a nie do samej aplikacji, którą również mam zainstalowaną w telefonie. To mało wygodne. Jak zapewniają przedstawiciele Pyszne.pl, na razie tak właśnie będzie, ale nie wykluczają, że w przyszłości może to się zmienić.

Przeczytajcie także: Drony dostarczą paczki startując ze sterowców

Moim zdaniem Pyszne.pl i TripAdvisor współpracując ze sobą mogą stanowić poważną konkurencję dla UberEATS np. w Polsce, ale tylko jeśli poprawią user experience swojego rozwiązania. W samej Warszawie Pyszne.pl ma w ofercie jedzenie z 850 punktów gastronomicznych. UberEats dowozi posiłki z 500 lokali w stolicy i od niedawna ze 100 w Poznaniu.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies