Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Wejściówkę na sopockie molo kupicie za pół ceny. Wystarczy zapłacić online przy pomocy Visa Checkout

Jeżeli podczas kończących się właśnie wakacji wybieracie się jeszcze do Trójmiasta pamiętajcie, że za spacer po molo w Sopocie możecie zapłacić mniej

Visa donosi w dzisiejszym komunikacie prasowym, że na stronie internetowej najsłynniejszego mola w Polsce można płacić za wejściówki przy pomocy rozwiązania Visa Checkout. Wraz z wdrożeniem tego instrumentu płatniczego przygotowano promocję. Dokonując płatności za wejściówkę właśnie Visą Checkout klienci mogą otrzymać 50 proc. zniżki. Promocja trwa do 23 września bieżącego roku.

Przeczytajcie także: Nowa promocja dla użytkowników SkyCash

Co ciekawe jedna z kas zlokalizowana przed wejściem na sopockie molo przyjmuje płatności tylko kartami. Dzięki temu kolejki do niej są mniejsze niż do kas gotówkowych. Można też skorzystać z tzw. szybkiej ścieżki, gdzie opłaty za wejście można dokonać samodzielnie, wyłącznie zbliżeniowo. Tu nie dostaje się nawet biletu, tylko potwierdzenie transakcji. Czy tak nie można by płacić np. za bilet na metro w Warszawie?

Korzystając z Visa Checkout dane karty, takie jak jej numer czy data ważności, podajecie tylko raz podczas dodawania karty do portfela. Później możecie płacić tzw. jednym kliknięciem, wystarczy, że zalogujecie się do Visa Checkout. Usługa jest przystosowana do działania zarówno na komputerach, jak i na urządzeniach mobilnych, a nad bezpieczeństwem transakcji czuwa system zabezpieczeń wykorzystujący m.in. usługę 3D Secure.

Przeczytajcie także: eBay każdemu z Was wyświetli się inaczej

Zdaniem Visy, Checkout nie tylko ułatwia płatności konsumentom, ale przynosi też korzyści detalistom, którzy udostępniają tę metodę płatności. Jak pokazują wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie organizacji, dzięki Visa Checkout klienci serwisów internetowych znacznie rzadziej porzucają koszyki. – Użytkownicy usługi finalizują 82 proc. transakcji zakupu towarów i usług już wybranych i umieszczonych w koszyku, a każdy z kupujących realizuje ich średnio o 30 proc. więcej niż pozostali klienci – mówi Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej w Visie.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies