Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Jeszcze tydzień na wzięcie udziału w konkursie Cashless i Visy. Do wygrania telefon do płatności mobilnych HCE

Aby wziąć udział w zabawie, należy odpowiedzieć na dwa proste pytania na temat nowej usługi Visy

Od kilku miesięcy klienci banków z Polski mogą korzystać z Visa Checkout – nowego rozwiązania do płatności w sklepach internetowych. Co ciekawe, w przeciwieństwie do konkurencyjnych rozwiązań banki – wydawcy kart nie muszą przeprowadzać żadnych prac wdrożeniowych w swoich systemach elektronicznych, by ich klienci mogli korzystać z tej usługi. Każdy posiadacz karty wydanej w Polsce może już płacić wygodnie w sieci za pomocą Visa Checkout. Jak działa to rozwiązanie, możecie przeczytacie tutaj.

Przeczytajcie także: Visa Checkout dla wszystkich o PayU

Visa Checkout to usługa, dzięki której wprowadzając jednorazowo dane karty, możecie płacić w sklepach internetowych szybko i wygodnie za pomocą jednego kliknięcia oraz podania loginu i hasła. Nie musicie każdorazowo wpisywać numeru karty czy daty jej ważności. Każda transakcja dokonywana za pomocą tej usługi jest bezpieczna dzięki nowoczesnej technologii dostarczanej przez organizację płatniczą. Aby zachęcić użytkowników kart do przetestowania nowego rozwiązania, Visa oferuje w wybranych sklepach atrakcyjne rabaty. Początkowo płacąc za pomocą Visa Checkout można było dostać zniżkę na zakupy w sklepach Euro oraz OleOle! Obecnie trwa promocja w sklepie Ravelo. Przy zakupach za min. 40 zł otrzymacie rabat w wysokości 10 zł.

Przeczytajcie także: Komisja Europejska uwierzyła w Billon

Natomiast w związku ze startem Visa Checkout w Polsce serwis Cashless zorganizował dla Was konkurs przy współpracy z Visą. Do wygrania jest pozwalający na korzystanie z mobilnych płatności zbliżeniowych HCE oraz Android Pay smartfon Samsung Galaxy J3. Aby wziąć udział w konkursie, należy odpowiedzieć na dwa pytania: jaki jest adres księgarni internetowej, w której obecnie trwa promocja Visa Checkout oraz dlaczego korzystanie z rozwiązania Visa Checkout jest wygodniejsze niż płatność w internecie bezpośrednio kartą. Odpowiedzi należy przesyłać do godz. 24.00, 31 lipca na adres kontakt@cashless.pl. Zwycięzcę – autora poprawnej odpowiedzi na pytanie pierwsze oraz najciekawszej na pytanie drugie – o wygranej serwis Cashless poinformuje mejlem. Regulamin konkursu dostępny jest poniżej.

REGULAMIN KONKURSU CASHLESS.PL i VISA
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Konkurs jest organizowany pod nazwą "Konkurs Cashless.pl" i jest zwany dalej: "Konkursem".
2. Organizatorem Konkursu jest Piotr Dziubak, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą "Piotr Dziubak", adres prowadzonej działalności: Kłudzienko 2BL/2, 05-825 Kłudzienko, NIP: 5291218053 , REGON: 360496083, Jacek Uryniuk prowadzący działalność gospodarczą pod firmą "Jacek Uryniuk", adres prowadzonej działalności:, ul. Odkryta 48B lok. 302, 03 140 Warszawa, NIP: 1131917627, REGON: 017461334, będący stronami umowy spółki cywilnej pod nazwą, "Cashless.pl", NIP: 5242775144 REGON: 360534636. zwana dalej "Cashless.pl" lub "Organizatorem".
3. Konkurs zostanie przeprowadzony wyłącznie w internecie, na stronie internetowej www.cashless.pl w dniach 15-31 lipca 2017 r.
§ 2
WARUNKI I ZASADY UCZESTNICTWA W KONKURSIE
1. Uczestnikiem Konkursu może być każda osoba fizyczna, która:
a) posiada pełną zdolność do czynności prawnych. Osoby ograniczone w zdolności do czynności prawnych biorą udział w Konkursie za zgodą swojego przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego.
b) nie jest pracownikiem Cashless.pl
c) nie jest członkiem rodziny pracownika Cashless.pl , dalej zwany "Uczestnikiem"
2. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest łączne spełnienie następujących warunków:
a) uzyskanie statusu Uczestnika zgodnie z § 2 pkt 1.
b) udzielenie prawidłowych odpowiedzi na pytania konkursowe, opublikowane w dniu 15 lipca 2017 r. na stronie internetowej: Cashless.pl , dalej zwane "Pytaniami Konkursowymi". Odpowiedzi na Pytania Konkursowe należy przesłać pocztą elektroniczną na adres kontakt@cashless.pl.
§ 3
NAGRODY
1. Nagrodą w Konkursie jest smartfon Samsung Galaxy J3 (rocznik 2016) kolor czarny, zwana dalej "Nagrodą".
2. Organizator powoła spośród swoich pracowników komisję Konkursową, dalej zwaną "Komisją Konkursową". Komisja Konkursowa spośród odpowiedzi na Pytania Konkursowe, doręczone zgodnie z §2, wybierze najtrafniejszą i najciekawszą odpowiedź na Pytania Konkursowe. Uczestnik, który zgodnie z decyzją Komisji Konkursowej sporządził najtrafniejszą i najciekawszą odpowiedź na Pytania Konkursowe, uzyskuje prawo do Nagrody.
3. Uczestnik, który uzyskał prawo do Nagrody, zostanie powiadomiony o wygranej pocztą elektroniczną.
4. W terminie 3 (trzech) dni kalendarzowych od dnia doręczenia mu na wiadomość poczty elektronicznej, o której mowa w pkt. 3, powyżej, Uczestnik, który uzyskał prawo do Nagrody jest zobowiązany odpowiedzieć na w/w wiadomość elektroniczną, w treści wiadomości zamieszczając swój adres miejsca zamieszkania celem wysłania Nagrody. W razie braku wykonania tego zobowiązania w terminie, prawo do Nagrody uzyskuje Uczestnik z kolejną najtrafniejszą i najciekawszą odpowiedzią na Pytanie Konkursowe, wedle decyzji Komisji Konkursowej.
5. Za przekazanie Nagrody zwycięskiemu Uczestnikowi odpowiedzialny jest Cashless.pl
§ 4
DANE OSOBOWE UCZESTNIKÓW
Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane przez Organizatora w celu przeprowadzenia Konkursu oraz w związku z wydaniem Nagrody. Administratorem danych osobowych jest Organizator. Uczestnicy mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie może uniemożliwić doręczenie Nagrody.
§ 5
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Organizator ma prawo do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu. Zmieniony Regulamin obowiązuje od czasu opublikowania go na stronie www.cashless.pl. Organizator ma również prawo do odwołania Konkursu.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies