Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Visa Checkout już dostępna dla wszystkich sklepów obsługiwanych przez PayU

Dzięki temu Polska jest pierwszym rynkiem w Europie, gdzie sieć akceptacji nowego instrumentu może stać się powszechna

Z informacji prasowej przesłanej przed chwilą przez PayU wynika, że już wszystkie sklepy internetowe korzystające z usług tej firmy mogą udostępnić klientom płatności przy wykorzystaniu Visa Checkout. Wcześniej, czyli pod koniec kwietnia bieżącego roku, PayU informowało o rozpoczęciu pilotażu nowego rozwiązania, który miał trwać kilka tygodni.

Przeczytajcie także: PayU uruchamia pilota Visa Checkout

Polska jest pierwszym krajem w Europie kontynentalnej, na którym dostępne są płatności Visa Checkout. Obecnie przy pomocy tego rozwiązania transakcji dokonywać mogą klienci takich sklepów jak Euro, OleOle! czy Ravelo. Wdrożenie w firmie PayU, która jest największym integratorem płatności internetowych na polskim rynku, sprawia, że sieć akceptacji Visa Checkout może teraz szybko urosnąć.

Visa Checkout umożliwia płatności za zakupy bez konieczności wpisywania każdorazowo danych karty. Użytkownik najpierw rejestruje się w usłudze i tam zapisuje dane swojej karty (kredytowej, debetowej lub przedpłaconej) oraz adres dostawy. Dzięki temu podczas transakcji w sklepie internetowym wystarczy już tylko podać login i hasło do Visa Checkout, aby zakupy zostały opłacone. Takich płatności można dokonywać zarówno na urządzeniach stacjonarnych, jak i mobilnych.

Przeczytajcie także: Nowy instrument płatniczy w księgarni Ravelo

Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowej i Wschodniej w Visie dodaje, że dzięki Visa Checkout użytkownik karty nie musi mieć przy sobie plastiku, aby dokonać płatności. – Jednocześnie zachowuje wszystkie korzyści, jakie gwarantuje mu tradycyjnie posługiwanie się kartami – m.in. dostęp do usługi chargeback – mówi przedstawiciel Visy.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies