Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Na Messengerze można porozmawiać z botem, zamówić kanapkę i zapłacić za nią Masterpassem

Niestety na razie tylko w USA. Uruchomione dzisiaj przez Mastercarda rozwiązanie pozwala kupować w lokalach Subway, FreshDirect i Cheesecake Factory

Platforma chatbotów utworzona przez Mastercarda we współpracy z Facebookiem, to ciekawy projekt łączący sztuczną inteligencję z komunikatorem zaopatrzonym w funkcję płatności. Jak to wszystko ma działać?

Przeczytajcie także: Carrefour ma Masterpassa w swojej aplikacji

Odwiedzając lokal gastronomiczny wybranej sieci dzięki aplikacji Facebook Messenger można skorzystać z pomocy automatycznego asystenta. Pozwala on na wybór oraz zamówienie posiłku. Przy okazji od razu można za jedzenie zapłacić przy wykorzystaniu usługi Masterpass. Na razie nową funkcjonalność udostępniono w USA i tylko klientom sieci Subway, FreshDirect i The Cheescake Factory.

Przeczytajcie także: Polska pierwsza w Europie ma Visa Checkout

Masterpass to oferowany przez Mastercarda cyfrowy portfel ułatwiający zakupy online. Można w nim zapisać dane dotyczące kart, aby nie wpisywać ich przy każdej płatności dokonywanej w sieci lub aplikacji mobilnej.

Wprawdzie jeszcze nie w Messengerze, ale w polskim w e-commerce można już korzystać z cyfrowych rozwiązań od Visy (Visa Checkout) i Mastercarda (Masterpass). Premiera tego pierwszego miała miejsce kilka dni temu. Towarzyszy jej promocja przy płatnościach w sklepach Euro oraz OleOle!

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies