Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Raiffeisen Polbank chce osłodzić klientom gorycz zmian w cenniku. Wprowadza nowy program lojalnościowy

Program startuje już w kwietniu, ale bank na razie mówi na jego temat niewiele

W miniony piątek Raiffeisen Polbank ogłosił sporo zmian w cennikach dla klientów indywidualnych i firmowych. Więcej na ten temat możecie przeczytać w tekście, który znajdziecie tutaj. Przypomnę tylko, że wiele z tych zmian jest niekorzystnych dla klientów. Być może bankowi uda się ich udobruchać nowym programem lojalnościowym, którego rychły debiut został dziś potwierdzony.

Przeczytajcie także: Firma PayU udostępniła Masterpassa

O tym, że Raiffeisen Polbank pracuje nad takim projektem, wiadomo od kilku tygodni. Pisałem o tym tutaj. Z cytowanej dziś w komunikacie prasowym wypowiedzi Tomasza Dymowskiego, dyrektora departamentu zarządzania ofertą produktową i relacjami z klientami w tej instytucji, można się dowiedzieć, że program określany będzie nazwą #korzystaj a ma być kierowany do użytkowników bankowości internetowej i mobilnej.

– Klienci na co dzień używający naszej bankowości internetowej lub mobilnej będą mogli uczestniczyć w programie lojalnościowym, w którym nagradzana będzie w bardzo atrakcyjny sposób ich aktywność w korzystaniu z usług banku. Liczymy na duże zainteresowanie programem #korzystaj, bo w zupełnie nowy sposób definiuje on rolę banku w relacji z klientem, sprawiając że życie każdego z nas może stać się wygodniejsze – mówi Tomasz Dymowski. Biuro prasowe banku podało, że program wystartuje w kwietniu.

Przeczytajcie także: Visa szykuje się na pożegnanie z plastikiem

Z nieoficjalnych informacji publikowanych swego czasu przez Rzeczpospolitą wynika, że w ramach programu klienci będą zbierać punkty w zamian za korzystanie z wybranych produktów banku, a więc np. kredytów gotówkowych czy kart. Punkty będą wymienialne na nagrody. Wśród nich znajdą się m.in. atrakcyjne cenowo inne produkty banku (np. wysoko oprocentowane lokaty) oraz oferty przygotowane z partnerami banku, np. vouchery do kina.

Natomiast jedna z czytelniczek Cashless zasugerowała, że start nowego programu lojalnościowego Raiffeisen Polbanku zapowiada strona internetowa najnajlepiej.pl. Użyta tu czcionka oraz grafika rzeczywiście przypomina tę, którą można znaleźć w serwisie internetowym austriackiego banku. Niewykluczone więc, że czytelniczka ma rację. Z informacji zawartych na stronie najnajlepiej.pl wynika, że bank będzie premiował kupowanie przez internet. Klienci mogą liczyć na korzystne oferty z kategorii m.in. zdrowia, kultury i rozrywki.

Jeśli chcielibyście założyć rachunek w Raiffeisen Polbanku kliknijcie tutaj

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies