Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Będą chronić argentyński sklep przed fraudami. Kontrakt polskiej spółki Nethone z Almundo.com

Startup znad Wisły wdrożył system antyfraudowy dla jednego z największych biur podróży w Ameryce Południowej

Z dzisiejszej informacji prasowej Nethone można się dowiedzieć, że Almundo.com to jedno z największych biur podróży w Ameryce Łacińskiej. Dzięki wdrożonemu właśnie systemowi antyfraudowemu autorstwa polskiej firmy zyskało możliwość automatycznego zapobiegania oszustwom płatniczym w czasie rzeczywistym.

Przeczytajcie także: Wpisy pracowników pomagają w atakach na firmy

Jak działa rozwiązanie Nethone? Jeżeli dobrze rozumiem specjalistów z tej firmy, którzy kiedyś mi to tłumaczyli, stworzyli oni system, który uczy się zachowań internautów w sieci. Do profilowania użytkowników wykorzystuje wiele różnych informacji np. o sprzęcie, z którego się łączą z internetem, używanym przez nich oprogramowaniu, lokalizacji, w której się znajdują, czy o zachowaniach w sieci (biometria behawioralna). Dzięki temu jest w stanie z niezwykłą wręcz trafnością wykryć, który z kupujących będzie próbował dokonać płatności za pomocą kradzionych danych kartowych.

Przeczytajcie także: Alior nie wierzy w technologię finger vein

Zaletą rozwiązania oferowanego przez Nethone ma być to, że profilowanie odbywa się automatycznie a jego efekty są znane zanim jeszcze użytkownik dokona zakupu. Ma to być zaleta, bo dzięki temu można wyeliminować potencjalnych oszustów bez zmniejszania wygody korzystania ze e-sklepu przez uczciwych internautów. Zmniejsza to również ryzyko odrzucenia płatności od tych drugich. Jak mówią przedstawiciele Nethone, wdrożenie w Almundo.com było trudne o tyle, że z usług tej firmy korzystają klienci z wielu różnych krajów, a działa ona w bardzo specyficznej branży. Wymagało to daleko idącej indywidualizacji systemu i jego przystosowania do specyfiki Almundo.com.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies