Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partner merytoryczny
smartfony z aplikacją Revolut i kartą Mastercard

Revolut ma już w Polsce 100 tys. klientów. Fintech pozyskał też finansowanie na dalszy rozwój

Nowy kapitał ma pomóc w globalnej ekspansji, w tym w USA, Kanadzie, Singapurze, Hongkongu i Australii

Revolut ogłosił dzisiaj, że ma już w Polsce 100 tys. klientów. – Od lutego, gdy dołączyłem do Revolut, udało się podwoić liczbę klientów w Polsce z 50 tys. do 100 tys. To tylko pierwszy sygnał jak duży potencjał tkwi w polskim rynku i jak szybko Polacy potrafią identyfikować korzystne dla siebie rozwiązania – powiedział Karol Sadaj, odpowiadający za biznes Revoluta w Polsce. Dodał, że z okazji przekroczenia liczby 100 tys. klientów firma uruchamia dwutygodniową promocję obejmującą darmową dostawę karty Revolut, jeśli użytkownik przy rejestracji skorzysta ze specjalnego linka.

Przeczytajcie także: Apple Pay dla klientów Revoluta?

Jednocześnie brytyjski fintech poinformował, że udało mu się pozyskać kapitał na sfinansowanie zapowiadanej na 2018 r. globalnej ekspansji. W rozesłanej do mediów informacji prasowej czytam, że firma zdobyła dodatkowe 250 mln dolarów i oznacza to, że jej wycena w czasie krótszym niż rok wzrosła pięciokrotnie, do poziomu 1,7 miliarda dolarów. Nowy kapitał spółka chce przeznaczyć na sfinansowanie globalnej ekspansji, w tym w USA, Kanadzie, Singapurze, Hongkongu i Australii.

Revolut chwali się także, że poprzez swoją platformę, procesuje już 1,8 miliarda dolarów miesięcznie i pozyskuje pomiędzy 6 tys. a 8 tys. nowych klientów dziennie. Obecnie liczba użytkowników jego aplikacji wynosi blisko 2 mln. Fintech ma ambity plan pozyskania w ciągu najbliższych 5 lat 100 milionów klientów.

Przeczytajcie także: Alior, BZ WBK i mBank negocjują z Apple

Nie będzie to łatwe, bo Revolutowi po piętach depcze konkurencja. Wprawdzie firmy Monese, czy Curve nie osiągają jeszcze tak imponujących wyników w pozyskiwaniu klientów jak Revolut, ale oferują podobne usługi i kuszą innymi innowacyjnymi rozwiązaniami. Wkrótce napiszę o tym więcej. Natomiast Revolut by pozyskać większą liczbę klientów powinien jak najszybciej zaoferować w swojej aplikacji zbliżeniowe płatności mobilne Google Pay i Apple Pay. Jak mogliście przeczytać w tym tekście, prace nad ich udostępnieniem nie przebiegają zbyt sprawnie.

Fot. Revolut

Kategoria

Udostępnij ten artykuł

Zostaw komentarz

Piotr Dziubak

Sekretarz redakcji
Aktywny od: 22.01.2015
Dodał: 756 artykułów

Inne artykuły tego autora:

Revolutowi kryptowaluty niestraszne. Już pięć z nich można kupić i przechowywać w tej aplikacji

Do listy dostępnych walut cyfrowych bitcoin, litecoin i ethereum, właśnie dołączyły XRP i bitcoin cash

Play stawia na dodatkowe usługi, a wśród nich proponuje ochronę telefonu. Nowa oferta 360

Jedna z nowych usług operatora umożliwia pokrycie części kosztów związanych z naprawą smartfona, ale co ciekawe nie jest to ubezpieczenie

Google Pay wróciło na smartwatche polskich użytkowników

Najnowsza aktualizacja systemu Wear OS umożliwia korzystania z płatności zbliżeniowych na zegarkach w Polsce i Rosji

Dobra wiadomość dla użytkowników smartwatchy. Google Pay wróci na zegarki polskich klientów

W ciągu najbliższych tygodni Google Pay na smartwatchach będzie oficjalnie wspierany również w Polsce

Jednolity rynek finansowy. Kto skorzysta na nim najbardziej? Nie banki czy fintechy tylko konsumenci

Można się skarżyć na zbyt szeroki zakres europejskich regulacji, ale prawda jest taka, że to dzięki nim płacicie mniej za usługi telekomunikacyjne czy pocztowe. Jest szansa, że podobnie będzie na rynku produktów finansowych

Pokaż wszystkie artykuły tego autora →

Zapiszcie się do newslettera

Cashless na Youtube

wOKrWHZ7Jrc
Nie możecie się dostać na konto? Karta nie działa? Awaria w banku? Chcecie się podzielić informacją, która może być ciekawa dla innych? Napiszcie do nas.