Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
moBiLET wprowadza płatności one click Blikiem. Aktualizacja aplikacji sprawia jednak problemy

Nowa wersja aplikacji jest już dostępna na urządzenia z systemem Android i smartfony z iOS

Użytkownicy aplikacji moBiLET służącej do zakupu biletów i regulowania opłat za parkowanie mogą już korzystać z płatności za pośrednictwem Blika, także w modelu one click. Aktualizacje aplikacji pojawiły się w sklepach Google Play oraz Apple Store jeszcze wczoraj. Aby skorzystać z nowej metody płatności należy potwierdzić taką chęć przelewając za pośrednictwem Blika kwotę w wysokości 1 zł na rzecz operatora aplikacji. Pieniądze po weryfikacji użytkownika i włączeniu Blika zostaną automatycznie zwrócone na Wasze konto.

Przeczytajcie także: Revolut zacznie wydawać karty Visa

Wydaje mi się jednak, że najnowsza wersja aplikacji moBiLET ma jakieś błędy. Po aktywowaniu Blika na telefonie iPhone spowodowała zawieszenie aplikacji bankowej. Z kolei aktywacja Blika na urządzeniu z Androidem i jego wybór zgodnie z instrukcją na domyślną metodę płatności uniemożliwia dokonanie jakiejkolwiek transakcji. Aplikacja proponuje w nieskończoność aby spróbować zrobić to jeszcze raz.

Natomiast one click Blika działa już wielu aplikacjach, m.in. w konkurencyjnej dla moBiLET apce SkyCash. Funkcja pozwala zrezygnować z przepisywania wygenerowanego w bankowości mobilnej kodu podczas płacenia za zakupy internetowe lub mobilne. Transakcję autoryzuje się w specjalnym oknie wygenerowanym przez aplikację bankową. Wcześniej klient musi wyrazić zgodę na taki rodzaj autoryzacji, dodając wybrane sklepy do grona swoich odbiorców zaufanych. W każdej chwili tę zgodę można cofnąć.

Przeczytajcie także: Android Pay zniknie z rynku

moBiLET to druga pod względem popularności na polskim rynku aplikacja do zakupu biletów zaraz po SkyCash. Tylko w trzecim kwartale 2017 r. za jej pomocą zakupiono ponad 1,4 mln biletów miejskich za łączną kwotę przekraczającą 4,3 miliona złotych. Najwięcej biletów przez smartfony sprzedaje się w największej polskiej aglomeracji, czyli w Warszawie, ale zainteresowanie takimi aplikacjami rośnie także w pozostałych miastach w Polsce. Więcej na temat rynku mobilnej sprzedaży biletów przeczytacie w raporcie Cashless w tym miejscu.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies