Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partner merytoryczny

Alior udostępnił płatności HCE oraz przelewy P2P Blikiem. Niestety, na razie tylko małej grupie klientów

Zgodnie z deklaracjami banku pełne wdrożenie ma nastąpić dopiero w II poł. bieżącego roku

Cierpliwość klientów Aliora znów została dziś wystawiona na próbę. Wedle pierwszych zapowiedzi przedstawicieli banku nowa aplikacja mobilna miała być gotowa jeszcze w ubiegłym roku. Później wdrożenie przesunięto na I kw. bieżącego roku, następnie na maj oraz ostatecznie na dziś. Niestety okazało się, że jak wynika z informacji prasowej Aliora, przywilej korzystania z nowej aplikacji dotyczy tylko wąskiej grupy klientów. Większość musi nadal czekać.

Przeczytajcie także: EnveloBank startuje 4 lipca

Nowa aplikacja, tak jak wcześniej już można było się zorientować, zawiera wiele przydatnych funkcji. Oferuje więc płatności mobilne HCE, przelewy P2P Blikiem oraz możliwość logowania odciskiem palca, ale tylko użytkownikom telefonów marki iPhone. Apka pozwala również na skanowanie faktur także wtedy, gdy nie mają one tzw. QR kodu. Widzicie więc, że większość tych funkcji jest na rynku standardem a wprowadzenie ich do oferty Aliora jest bardziej próbą dogonienia krajowej czołówki, niż ucieczką do przodu.

Przeczytajcie także: Pekao wprowadza nowy serwis na komórki

Wraz z debiutem nowej aplikacji mobilnej Alior udostępnił też wybranym szczęśliwcom unowocześniony internetowy serwis transakcyjny. Z informacji prasowej banku wynika, że jego charakterystyczną cechą jest m.in. dostęp do wielu funkcji, np. sprawdzenia salda na rachunku, przed zalogowaniem do serwisu. Taka opcja jest obecnie na rynku standardem w stosunku do aplikacji mobilnych. Nowy serwis jest oczywiście przystosowany do korzystania także na tabletach (technologia RWD) a docelowo będą mogli go używać wszyscy klienci indywidualni oraz właściciele mikrofirm.

Jak to wszystko działa w praktyce na razie nie wiem, gdyż nie udało mi się załapać do pierwszej grupy klientów, którym Alior udostępnił nowe rozwiązania. Jeżeli wśród czytelników Cashless znajdą się tacy, którym udało się już zalogować do nowego serwisu lub aplikacji, będę zobowiązany za podzielenie się opinią w komentarzu pod tym tekstem lub poprzez e-mail wysłany na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Kategoria

Udostępnij ten artykuł

Zostaw komentarz

Jacek Uryniuk

Redaktor naczelny
Aktywny od: 22.01.2015
Dodał: 2377 artykułów

Inne artykuły tego autora:

Trzeci bank z Polski wdraża wideoweryfikację. Od jutra dzięki niej założycie konto w BZ WBK

Wcześniej rozwiązanie umożliwiające potwierdzanie tożsamości podczas połączenia wideo znalazło się w ofercie Aliora i Inbanku

Druga sieć handlowa zaczyna kooperację z Zencardem. Rozwiązanie polskiej spółki przetestuje Super-Pharm

Wcześniej technologię startupu kupionego zimą przez PKO BP wykorzystała sieć Makro

Allegro promuje płatności mobilne: rozdaje kupony na zakupy w zamian za transakcje z wykorzystaniem Android Pay

Co ciekawe kupon o wartości 30 zł dostaniecie za płatność na dowolną kwotę

Awaria terminala, dziś płatność tylko gotówką. Mam wrażenie, że takie sytuacje są coraz częstsze i zaczynają irytować

Instalacja terminala płatniczego w restauracji czy sklepie nic nie da, jeśli właściciel firmy nie dostrzeże w tym korzyści dla siebie

ING przedłuża żywot starej aplikacji. Wyłączenie nie w tym roku

Mobilnej apki Śląskiego poprzedniej generacji nie można już pobrać, ale ci, którzy zainstalowali ją wcześniej, wciąż mogą z niej korzystać

Pokaż wszystkie artykuły tego autora →

Zapisz się do newslettera

Cashless na Youtube

Q5mv9oSMmys
Nie możecie się dostać na konto? Karta nie działa? Awaria w banku? Chcecie się podzielić informacją, która może być ciekawa dla innych? Napiszcie do nas.