Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nie tylko Ubera zamówicie bezpośrednio z Google Maps. Teraz jest tam także mytaxi

Dzięki integracji obu aplikacji pod mapą zobaczycie szacowany czas przyjazdu kierowcy oraz cenę, jaką będziecie musieli zapłacić za dotarcie do celu

Od dzisiaj zamówienie taksówki przez aplikację będzie jeszcze prostsze. Pewnie większość z Was ma na smartfonie Google Maps. Niektórzy korzystają też zapewne z mytaxi.

Przeczytajcie także: Uber uderza w Heetcha nocną taryfą

Po dzisiejszej integracji tych aplikacji, przejazd można zamówić bezpośrednio z Google Maps. Trzeba tylko przez GPS określić, gdzie jesteście, dodać punkt docelowy i kliknąć w ikonkę taksówki znajdującą się między nawigacją dla pieszych oraz dla rowerzystów.

Na ekranie zobaczycie proponowane opcje dojazdu, czyli obecne tam już wcześniej uberPOP i uberSELECT oraz właśnie mytaxi. Aplikacja podaje też szacunkowy czas przyjazdu kierowcy oraz przewidywaną opłatę za podróż. Po wyborze usługi, dalsza część zamówienia odbywa się już w aplikacji przewoźnika, ale nie trzeba ponownie wpisywać miejsca odbioru oraz celu podróży. Te dane zaciągane są z Google Maps.

Przeczytajcie także: Przelewy na telefon w aplikacji mBanku łatwiejsze

Nie znam wygodniejszego sposobu zamawiania przejazdów samochodem. Do obu aplikacji podpięta jest karta płatnicza (w Uberze obligatoryjnie – bez tego nie założycie konta), w związku z tym płatność za usługę zajmuje kilka sekund i odbywa się prawie automatycznie. W ten sposób można zaoszczędzić sporo czasu. Kiedyś spędzałem wieczność w taksówkach czekając aż kierowca uruchomi terminal, który był wyłączony ze względu na szybko wyczerpującą się baterię. Ten problem powoli przechodzi już do historii.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies