Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Ubezpieczenia już są w aplikacji Credit Agricole. Na razie połowicznie

Najnowsza aktualizacja apki CA przynosi kilka ciekawych nowości i usprawnień

Prace związane z ostatnią aktualizacją aplikacji mobilnej Credit Agricole nie przebiegały do końca tak, jak wymarzyliby to sobie jej twórcy. Przerwa w dostępie do usług powinna zakończyć się w weekend, ale jeszcze w poniedziałek i wtorek część klientów miała problemy z zalogowaniem się czy to do aplikacji, czy to internetowego serwisu transakcyjnego. W każdym razie w efekcie prac modernizacyjnych w aplikacji Credit Agricole pojawiła się opcja zakupu ubezpieczeń turystycznych.

Przeczytajcie także: Ta aplikacja może przydać się w podróży

Możliwość zakupu polisy znalazła się w menu bocznym ekranu startowego i jest dostępna jeszcze przed zalogowaniem do aplikacji. Niestety na razie nie można całego procesu zakupu ubezpieczenia zakończyć w apce. Po wyborze odpowiedniego polecenia użytkownik jest przekierowywany do formularza online dostępnego w przeglądarce internetowej. Pełne wdrożenie procesu zakupowego w aplikacji planowane jest na I kw. przyszłego roku.

Wydaje mi się, że wkrótce ubezpieczenia, w tym przede wszystkim polisy podróżne, staną się standardem w aplikacjach mobilnych banków. Aż dziw bierze, że dopiero teraz – wydaje się, że smartfon to idealne narzędzie do zakupu ubezpieczenia turystycznego, o którym wielu wyjeżdżających np. na wakacje przypomina sobie w ostatniej chwili. Kilka banków już je ma w kanale mobilnym, m.in. mBank czy BZ WBK. Myślę, że szybko dołączą kolejne instytucje. I nie będą to tylko banki. Ostatnio ubezpieczenia podróżne zaoferował też SkyCash.

Przeczytajcie także: SkyCash wchodzi w ubezpieczenia

A wracając do aktualizacji aplikacji Credit Agricole - dzięki niej pojawiła się możliwość wykonania przelewu z "Listy odbiorców". Wygodniejsze jest teraz sortowanie lokat (wg daty założenia) oraz listy płatności (dla statusu "Oczekujące" od najbliższych do realizacji). Ponadto rozszerzono menu kontekstowe dla rachunków bieżących (dodano opcje: Przelew QR, Załóż lokatę) i kart kredytowych (Przelew QR, Doładowanie Telefonu, Generuj kod QR, Wyślij numer rachunku SMS’em), a także usprawniono filtrowanie historii transakcji (wprowadzono nową kategoryzację operacji: Wszystkie, Przelewy, Transakcje kartowe, Oszczędności, Doładowania Telefonu, Zlecenia stałe).

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies