Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
ING uspokaja: to nie jest atak. Z powodu awarii bank wcześniej zamyka oddziały

Usuwanie awarii potrwa przynajmniej do godz. 19.30. Nie będą też działać bankomaty i wpłatomaty

Od wczesnych godzin przedpołudniowych trwa awaria w ING Banku Śląskim. Wielu klientów instytucji utraciło dostęp do swoich rachunków. Jedni nie mogą się zalogować przez bankowość internetową, innym nie działa aplikacja mobilna. Jednocześnie niektórzy klienci otrzymują wiadomości SMS o dokonywanych na kontach transakcjach. Wywołały one wielkie zaniepokojenie. Pojawiły się sugestie, że na instytucję przypuszczono atak, a hakerzy kradną pieniądze z kont klientów.

Przeczytajcie także: Awaria w ING Banku Śląskim

Bank uspokaja i twierdzi, że to nie jest atak hakerów. – To nie atak. Do niektórych klientów system wysłał powtórzone wiadomości push z weekendu – wyjaśnia Piotr Utrata, rzecznik banku. Jednocześnie ING na Facebooku poinformował klientów, że szacuje, iż system bankowości internetowej i mobilnej będzie niedostępny do godz. 19.30.

Przeczytajcie także: Bitcoinowa gorączka. Czy bańka w końcu pęknie?

– W związku z pracami związanymi z usunięciem awarii od godz. 17:00 do 19.30 nie będą również działać oddziały, bankomaty i wpłatomaty banku oraz sieci Planet Cash. Mogą również występować problemy z płatnościami kartą. W tej chwili robimy wszystko, aby przywrócić normalną pracę systemów. Przepraszamy Was za wszelkie niedogodności. O sytuacji będziemy informować Was na bieżąco – napisano w komunikacie.

KATEGORIA
TEMAT DNIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies