Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Po rezygnacji z Payback Empik uruchamia własny program lojalnościowy

"Mój Empik" wystartuje 17 sierpnia. Uprawniającą do zakupów ze zniżką wydaną do niego kartę będzie można nosić w smartfonie

O tym, że Empik przestanie przyznawać punkty w ramach programu Payback i wycofuje się z niego, mimo że jest jednym z głównych partnerów tego przedsięwzięcia, mogliście przeczytać na cashless.pl w tym tekście.

Monika Marianowicz, rzeczniczka prasowa Empiku, w przesłanym przed chwilą do naszej redakcji komentarzu, wyjaśnia, dlaczego tak się stało i przy okazji ujawnia, na czym będzie polegał nowy program lojalnościowy tej popularnej sieci handlowej.

Przeczytajcie także: BZ WBK rezygnuje z programu Payback

- Zdecydowaliśmy się na prowadzenie własnych działań przywiązujących odbiorców do Empiku, opartych na specjalnych zniżkach i ofertach promocyjnych – napisała Marianowicz. Dodała, że w nowym programie korzyści dla klienta będą natychmiastowe w przeciwieństwie do dotychczasowego zbierania punktów Payback.

"Mój Empik" wystartuje 17 sierpnia w salonach i w sklepie internetowym empik.com. Wydawana do niego karta będzie dostępna zarówno w wersji tradycyjnej, jak i elektronicznej - będzie ją można nosić w smartfonie. Jej posiadacz, książki, płyty z muzyką i filmami kupi ze zniżką. Jaką? Na razie nie wiadomo.

Przeczytajcie także: Kłopotliwy błąd w bankomatach Euronetu

Empik zdradza tylko, że uczestnicy programu w aplikacji mobilnej, na koncie klienta w internecie lub na kuponach drukowanych przy kasie, znajdą indywidualne oferty, rabaty i promocje. Produkty kupowane z kartą klienci będą mogli zwrócić bez paragonu w ciągu 30 dni. Wystarczy, że przy kasie pokażą kartę. Otrzymają także dostęp do ponad 7 tys. darmowych e-booków oraz powitalny 10 zł rabat na zakupy w salonach Empik.

Podobnie jak mój redakcyjny kolega Jacek Uryniuk, także i ja nie jestem fanem programów lojalnościowych. Mam z nimi na pieńku. W kawiarniach często okazuje się na przykład, że zgubiłem kartę z pieczątkami a nawet jeśli już jakąś zapełniłem, to co prawda kawę z mlekiem dostanę za darmo, ale już za sojowe latte muszę dopłacić. Jeśli zatem miałbym być uczestnikiem programu, to takiego, który od razu generuje oszczędności. Empik podkreśla, że tak będzie w jego przypadku. Zobaczymy.

KATEGORIA
TEMAT DNIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies