Oszustwo, przed którym ostrzegają bankowcy, jest znane od dłuższego czasu. Jednak teraz w sposób szczególny przybrało na sile
partnerzy strategiczni
partnerzy wspierający
partnerzy merytoryczni
Niniejszy raport jest jedną z pierwszych, o ile nie pierwszą próbą kompleksowego przedstawienia stanu rozwoju bankowości mobilnej oraz płatności mobilnych na polskim rynku. A jest się czym chwalić. Dane prezentowane w niniejszym raporcie wskazują na to, że bankowość mobilna w Polsce cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Osób korzystających z niej przybywa szybciej niż klientów uruchamiających sobie dostęp do bankowości internetowej, co oznacza, że bankować przez smartfony zaczynają nie tylko nowi klienci, jak np. młodzi ludzie wchodzący na rynek pracy, ale także osoby starsze posiadające rachunki osobiste już od dawna.
Dynamicznie przybywa płatności mobilnych realizowanych smartfonami jak i innych transakcji zlecanych za pomocą aplikacji bankowych, jak przelewy, zakupy biletów komunikacji miejskiej czy doładowania telefonów komórkowych. Świadczy to o tym, że znaczenie bankowości mobilnej jako sposobu obsługi klientów szybko rośnie i żaden liczący się bank nie może zaniedbać tego obszaru.
Nie możecie dostać się na konto? Karta nie działa? Awaria w banku? Chcecie się podzielić informacją, która może być ciekawa dla innych? Napiszcie do nas.
Jeżeli chcecie przeszukać zasoby Cashless wpiszcie tutaj wybrane hasło
Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies.