Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Prawie 3 tys. nowych obserwujących. Rośnie popularność branży płatniczej na Twitterze

Najwięcej czytelników mają profile Visy i Mastercarda

W II kw. bieżącego roku spośród firm reprezentujących branżę płatniczą na Twitterze najwięcej nowych fanów zdobyły profile polskich oddziałów Visy i Mastercarda. Szczególnie ten pierwszy ma się czym pochwalić. W okresie od kwietnia do czerwca zdobył ponad 2 tys. nowych czytelników. Dzięki temu ma ich już bez mała 19 tys. Co ciekawe to niewiele mniej niż profil Visa in Europe, który ma ok. 25 tys. obserwujących.

Przeczytajcie także: Najwięksi operatorzy terminali POS w Polsce

Natomiast polski oddział Mastercarda zdobył w II kw. ponad 600 nowych czytelników. Łącznie obserwuje go ok. 3,7 tys. osób i obok profilu Visy jest najszybciej zdobywającym popularność spośród firm płatniczych. Na trzeciej pozycji znajduje się profil Blika. Niestety, strata do drugiego w zestawieniu jest ogromna. Blik miał na koniec czerwca 471 obserwujących.

Przeczytajcie także: SkyCash i moBiLET rządzą w płatnościach zdalnych

Warto jednak zauważyć, że w ostatnim czasie aktywność Blika na Twitterze wzrosła. W II kw. opublikowano na jego profilu ponad 100 informacji. To więcej niż połowa wszystkich tweetów umieszczonych dotąd przez Blika. Dzięki temu pod względem aktywności Blik też zajmuje trzecie miejsce. Najwięcej dzieje się na profilu Visy oraz PayU. W zestawieniu po raz pierwszy znalazły się strony mPay i SkyCash, o których wcześniej nie wiedziałem, a o których poinformowali mnie czytelnicy. A jeżeli i Wy wiecie o obecności na Twitterze jakiejś firmy z branży płatniczej, której w moim zestawieniu nie ma, proszę, dajcie znać.

KATEGORIA
ANALIZY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies