Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partner merytoryczny

Klienci Aliora dostaną nowy serwis transakcyjny i aplikację mobilną jeszcze przed wakacjami

Po zakończonej fuzji operacyjnej z BPH Alior może skoncentrować się na rozwoju usług cyfrowych

Pod koniec marca Alior zakończył fuzję operacyjną z bankiem BPH. Nie obyło się bez drobnych problemów, bo część klientów miała m.in. kłopoty z zalogowaniem się na swoje rachunki. Teraz te problemy są już za informatykami Aliora, a bank może skupić się na rozwoju technologicznym, o czym pisze dziś Maciek Rudke w Parkiecie.

Przeczytajcie także: Tylko jeden przelew do ZUS zamiast trzech

Jak mówi na łamach gazety Celina Waleśkiewicz, dyrektor generalny pionu fuzji i kanałów elektronicznych Aliora, w najbliższym czasie bank uprości ofertę produktową i wzbogaci funkcjonalność kanałów cyfrowych. – Dużym wydarzeniem w naszym banku będzie wprowadzenie nowego systemu bankowości internetowej i mobilnej. Klienci indywidualni powinni skorzystać z nowego systemu jeszcze w pierwszym półroczu – zapowiada Waleśkiewicz.

Przeczytajcie także: Jest polski odpowiednik UberRUSH

Tymczasem obecny system transakcyjny Aliora i aplikacja mobilna trącą myszką. Bank zakopany w kilku fuzjach nie miał chyba sił na to, by dotrzymywać kroku konkurencji w rozwoju elektronicznych kanałów obsługi klientów. Mam nadzieję, że teraz to się zmieni. Przypomnę, że tacy na przykład byli biznesowi klienci Meritum po tym jak stracili aplikację mobilną po fuzji w 2015 r., do dziś nie mogą korzystać z łatwego dostępu do rachunków przez smartfony.

Źródło: Parkiet, str. 9

Zostaw komentarz

Jacek Uryniuk

Redaktor naczelny
Aktywny od: 22.01.2015
Dodał: 2399 artykułów

Inne artykuły tego autora:

Alior wstrzymał zakładanie rachunków przez wideoweryfikację. Zdaniem banku tylko na chwilę

Ze strony internetowej Aliora zniknęła informacja, że nowy rachunek można założyć podczas wideokonferencji z doradcą banku

Blue Cash wrócił na ścieżkę wzrostu. Ale systemu Express Elixir już chyba nie dogoni

NBP podał przed chwilą, że zarówno pod względem liczby jak i wartości transakcji II kw. bieżącego roku był dla systemu Blue Cash lepszy od poprzedniego

Śrubujecie rekord. Już 66,7 proc. płatności odbywa się bez wkładania karty do POS-a

Najnowszy raport NBP na temat kart płatniczych pokazuje też znaczny wzrost średniej wartości transakcji zbliżeniowej kartą

Oto nowy pomysł na trwały nośnik: uwierzytelniona poczta w bankowości elektronicznej

Rozwiązanie chce wdrożyć BankMail, polska spółka z branży fintech

NBP odziera ze złudzeń cieszących się wzrostem popularności kart: w życiu codziennym rządzi gotówka

Taki wniosek można wyciągnąć z raportu banku centralnego na temat czynników oddziałujących na obrót gotówkowy w polskiej gospodarce

Pokaż wszystkie artykuły tego autora →

Zapisz się do newslettera

Najczęściej czytane

Do aplikacji BZ WBK zalogujecie się odciskiem palca także na Androidzie

Bank właśnie udostępnił klientom aktualizację apki. Przed premierą…

Trzeci bank z Polski wdraża wideoweryfikację. Od jutra dzięki niej założycie konto w BZ WBK

Wcześniej rozwiązanie umożliwiające potwierdzanie tożsamości podczas połączenia wideo…

Dobra wiadomość dla banków z Polski: jest pozytywna opinia KNF na temat wideoweryfikacji

KNF uczula jednak instytucje finansowe, że biometria twarzy…

Cashless na Youtube

Q5mv9oSMmys
Nie możecie się dostać na konto? Karta nie działa? Awaria w banku? Chcecie się podzielić informacją, która może być ciekawa dla innych? Napiszcie do nas.