Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Spośród największych banków z Polski tylko Millennium nie ma profilu na Facebooku. Ale niedługo to się chyba zmieni

Z moich informacji wynika, że Bank Millennium rozpoczął już wewnętrzne prace nad uruchomieniem fanpage'a na najpopularniejszym portalu społecznościowym

Media społecznościowe w komunikacji między instytucjami finansowymi a ich klientami mogą stanowić ogromną wartość. Dobrze prowadzony profil na przykład na Facebooku może przyczyniać się do budowy pozytywnego wizerunku banku, usprawniać obsługę jego klientów i pozwalać szybko gasić kryzysy, rodzące się np. w wyniku awarii technicznych. Jednocześnie jednak błędy popełniane przez osoby odpowiedzialne za media społecznościowe w instytucjach mogą owe kryzysy eskalować.

Przeczytajcie także: Takie menu w aplikacjach będzie standardem

Wydaje się, że Bank Millennium był instytucją, która z portalami społecznościowymi długo wolała nie eksperymentować. Dopiero w ubiegłym roku uruchomił swój profil na Twitterze i wciąż nie ma swojej strony na najpopularniejszym portalu społecznościowym. Jest jedynym bankiem spośród największych na polskim rynku, który nie ma fanpage'a na Facebooku. Ale, jak wynika z moich nieoficjalnych informacji, wkrótce to się zmieni.

Moje źródła donoszą, że Millennium właśnie rozpoczął wewnętrzne prace nad uruchomieniem profilu na Facebooku. Biuro prasowe instytucji nie chce tego potwierdzić, ale i nie zaprzecza tym informacjom. Na prośbę o ich skomentowanie stwierdziło tylko, że poinformuje, gdy decyzja o debiucie na Facebooku zostanie podjęta.

Przeczytajcie także: Cztery banki mają min. 10 tys. obserwujących na Twitterze

Natomiast z banków, które z Facebookiem zaprzyjaźniły się już wcześniej, najwięcej fanów ma BZ WBK – ponad 282 tys. Na kolejnym miejscu znajduje się mBank – 279 tys. fanów, BGŻ BNP Paribs – 208 tys. i ING – 204 tys. Prężnie rozwijają się tu także profile takich instytucji jak Citi Handlowy, PKO, Pekao, Alior czy Raiffeisen Polbank. Z kolei na Twitterze najwięcej obserwujących spośród banków komercyjnych mają strony BZ WBK, mBanku i ING. Cały raport na ten temat znajdziecie tutaj.

Fot. howtostartablogonline.net

KATEGORIA
FELIETONY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: MILLENNIUM

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies