Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Kolejna organizacja skorzysta z Emplobota. Wirtualny rekruter pojawi się w Nationale-Nederlanden

Chatbot wesprze dział HR i ułatwi znalezienie pracy nawet osobom bez CV

Nationale-Nederlanden poinformowało o nawiązaniu współpracy ze startupem Emplocity. W efekcie ubezpieczyciel zacznie korzystać z Emplobota, czyli chatbota wspierającego proces rekrutacyjny. Algorytm wykorzystujący namiastkę sztucznej inteligencji pomoże pracownikom działu HR Nationale-Nederlanden znaleźć kandydatów do sieci sprzedaży.

Przeczytajcie także: Płatność Blikiem przez Messengera? Nowy pomysł Tpay i Koda Bots

Emplobot porozumiewa się z kandydatami na Messengerze, można z niego korzystać zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych. Narzędzie pracuje przez całą dobę i umożliwia przerwanie rozmowy oraz powrót do niej w wybranym momencie. Chatbot w trakcie konwersacji zbiera od kandydata informacje na temat preferowanego zajęcia, posiadanych umiejętności czy wykształcenia, a potem wyszukuje dla niego oferty pracy. Następnie może mu wysłać zaproszenie do udziału w spotkaniu rekrutacyjnym.

Nationale-Nederlanden uruchomiło chatbota przy trzech stanowiskach w segmencie sprzedaży. Rozwiązanie będzie łatwo dostępne dla kandydatów – znajdą je na stronie ubezpieczyciela w zakładce "Kariera", w postach w mediach społecznościowych lub w ogłoszeniach na portalu Pracuj.pl. Organizacja wyjaśnia, że proces aplikacyjny przez Emplobota jest łatwiejszy i bardziej dostępny, bo można zgłosić chęć współpracy z firmą nawet bez CV. Kandydat otrzymuje też informację zwrotną od razu po zakończeniu rozmowy. Ułatwione zadanie mają również rekruterzy, dzięki czemu mogą poświęcić więcej czasu wybranym osobom.

Przeczytajcie także: Bank Litwy ma zastrzeżenia do fintechów

Narzędzie spółki Emplocity jest już wykorzystywane przez inne organizacje, o czym mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl. W 2018 roku wdrożył je Santander Bank Polska. Kilka miesięcy później Emplobota zatrudniły mBank i PKO BP, a w połowie 2019 roku rozwiązanie wprowadził BNP Paribas. Z kolei na początku ubiegłego roku na taki krok zdecydował się Santander Consumer Bank. Z kolei wśród ubezpieczycieli na skorzystanie z pomocy Emplobota zdecydowała się Aviva.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies