Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao Wesub
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
JPMorgan likwiduje cyfrowy portfel Chase Pay. Nie udało się stworzyć konkurencji dla Apple Pay i Google Pay

Rozwijany przez kilka lat projekt nie cieszył się zainteresowaniem klientów

Jedna z największych korporacji finansowych świata, JPMorgan, poinformowała za pośrednictwem strony internetowej, że wraz z końcem miesiąca zlikwiduje elektroniczny portfel Chase Pay. Tym samym zniknie on z aplikacji i serwisów partnerów. Instytucja zaleca klientom, by karty kredytowe Chase łączyli bezpośrednio ze stronami i aplikacjami zakupowymi lub kontami PayPal. Z tym ostatnim amerykański bank współpracuje od 2017 roku.

Przeczytajcie także: Europejski Urząd Nadzoru Bankowego padł ofiarą cyberataku

Chase Pay uruchomiono w połowie minionej dekady. Cyfrowy portfel oraz towarzysząca mu aplikacja, miały pomóc JPMorgan przeciwstawić się działaniom firm technologicznych na szybko rosnącym rynku płatności mobilnych. Pomimo starań banku i zainwestowania w ten projekt pokaźnych sum, narzędzie cieszyło się znikomą popularnością. Aplikację zlikwidowano na początku ubiegłego roku, teraz instytucja wygasza pozostałości cyfrowego rozwiązania. Zapewnia przy tym, że najciekawsze funkcje przeniesie do swojego serwisu internetowego oraz aplikacji bankowej.

Przeczytajcie także: Inpost wprowadził nowe płatności do aplikacji

Same płatności mobilne cieszą się coraz większą popularnością, na co wskazują chociażby wyniki z polskiego rynku. W serwisie cashless.pl mogliście przeczytać, że na koniec ubiegłego roku klienci banków z Polski do różnego rodzaju mobilnych płatności zbliżeniowych mieli dodanych ponad 4,7 mln kart. To o ok. 330 tys. więcej niż we wrześniu 2020 roku oraz o ponad 2 mln więcej niż w IV kw. 2019 roku. Największą popularnością cieszą się płatności Apple Pay i Google Pay.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies