Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Kolejny podmiot z branży e-commerce wybiera się na giełdę. Prospekt do KNF złożył Shoper

Shoper chwali się, że z jego rozwiązań korzysta już 20 tys. sklepów internetowych

Spółka Shoper, stojąca za platformą do prowadzenia sklepów internetowych, wybiera się na giełdę, o czym informuje serwis ISBnews. Firma złożyła prospekt do Komisji Nadzoru Finansowego, ale prezes spółki, Marcin Kuśmierz, przekonuje, że rozważane są różne scenariusze rynkowe – giełdowy debiut to tylko jedno z możliwych rozwiązań. Platforma szybko rosła w ostatnich kwartałach, na co wpływ z pewnością miał dynamiczny rozwój handlu internetowego w Polsce.

Przeczytajcie także: Chińska konkurencja paczkomatów Inpostu już na polskim rynku

Shoper jest platformą typu SaaS (Software as a Service). Dostarcza sklepom internetowym oprogramowanie, które umożliwia prowadzenie biznesu i to od przyjęcia zamówienia do rozliczenia księgowego. Klienci spółki, a jest ich już 20 tys., mogą liczyć na rozbudowany zestaw narzędzi czy rozwijany wciąż pakiet integracji – niedawno w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać o nawiązaniu przez ten podmiot współpracy z PayPo, dzięki czemu w sklepach łatwo wprowadzić płatności odroczone.

Przeczytajcie także: Empik wprowadzi do Pay&Go nowe funkcje

Z opublikowanych informacji wynika, że w 2020 roku GMV (Gross Merchandise Value) firmy, czyli wartość sprzedanych towarów za pośrednictwem tej platformy, wyniosła 4 mld zł. To ponad trzykrotnie więcej niż w 2018 roku. Dynamiczny rozwój nadal jest możliwy, bo wskazują na to prognozy dotyczące całego rynku e-commerce. Sytuację wykorzystało już Allegro, które zanotowało bardzo udany debiut giełdowy. W jego ślady poszły też Inpost oraz Answear.com.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies