Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Komputronik nawiązał współpracę z Booksy. Możecie umówić wizytę w salonie albo telerozmowę z handlowcem

Aplikacja Booksy pozwala też zamówić do domu lub biura wizytę mobilnego serwisanta

Sieć sklepów Komputronik poinformowała o nawiązaniu współpracy z firmą Booksy. Dzięki temu klienci mogą umawiać wizyty w niektórych salonach (obecnie taka możliwość dotyczy 10 placówek, ich listę znajdziecie pod tym adresem). Spotkanie odbędzie się w wyznaczonym czasie, dzięki czemu klient nie będzie musiał czekać w kolejce. Usługodawcy przekonują, że warto zastanowić się nad takim rozwiązaniem nie tylko z uwagi na pandemię, ale i wygodę.

Przeczytajcie także: Visa wdraża nowe usługi dla instytucji finansowych

Z pomocą aplikacji klient może nie tylko umówić wizytę w salonie, lecz także sprowadzić do domu lub biura mobilnego serwisanta, który skonfiguruje sprzęt albo pomoże usunąć usterki. A jeśli ktoś nie chce lub nie może wybrać się do sklepu, może skorzystać z opcji telerozmowy z handlowcem, który powinien doradzić nie tylko w zakresie sprzętu, ale też najlepszej formy sfinansowania tego zakupu. Aby skorzystać z tych rozwiązań, wystarczy w aplikacji Booksy wybrać zakładkę Komputronik.

Na temat Booksy niedawno zrobiło się głośno za sprawą pieniędzy, jakie pozyskała spółka. Amerykańskie fundusze w ostatniej rundzie finansowania przekazały startupowi 70 mln dolarów, czyli około 260 mln zł. Środki te zostaną przeznaczone na ekspansję międzynarodową. Firma zamierza zwiększyć swoją obecność w USA i Europie, ale też rozpocząć działalność w Meksyku. Do tej pory udało się jej pozyskać 120 mln dolarów (około 450 mln zł). W ciągu ostatnich trzech lat przychody Booksy wzrosły o 1500 proc.

Przeczytajcie także: Wystartował Signius, podpis elektroniczny ze zdalną weryfikacją tożsamości

Booksy to przede wszystkim platforma do umawiania wizyt w salonach urody i fryzjerskich. Z czasem firma wyszła poza branżę hair&beauty i umożliwiła umawianie spotkań w placówkach instytucji finansowych (BNP Paribas, Alior, Credit Agricole), u operatora Play czy właśnie w branży handlowej (x-kom). W grudniu ubiegłego roku przejęła konkurencyjną platformę Versum. Obecnie z aplikacji Booksy aktywnie korzysta 13 milionów użytkowników na całym świecie.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies