Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Visa i Lidl przygotowały przedświąteczną kampanię promocyjną. Można wygrać naprawdę duże zakupy

To element programu, w ramach którego organizacja chce promować w grudniu bezgotówkowe zakupy

Visa i Lidl przygotowały dla klientów loterię, w której można wygrać cztery pakiety zakupów o wartości 10 tys. zł każdy oraz dwanaście pakietów o wartości 1 tys. zł każdy. Aby wziąć w niej udział, wystarczy dodać kartę Visa do aplikacji Lidl Plus oraz zarejestrować ją na tej stronie (gdy stanie się już aktywna). Następnie, przy użyciu wspomnianej apki, należy zapłacić za zakupy w sklepie Lidl. Im częściej skorzystacie z tej formy płatności, tym większe są szanse na wygraną. Loteria potrwa od 30 listopada do 24 grudnia 2020 roku.

Przeczytajcie także: Duży wzrost liczby płatności Apple Pay i Google Pay

Loteria to część większej kampanii, w której amerykańska organizacja płatnicza chce promować płatności cyfrowe. Zarówno w internecie, jak i podczas zakupów stacjonarnych, gdy klient może korzystać z karty, telefonu czy urządzenia ubieralnego. Na potrzeby kampanii świątecznej, która potrwa do 27 grudnia, przygotowano spot reklamowy. Widzowie zobaczą go w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Jednocześnie działania marketingowe prowadzone będą online, w tym w mediach społecznościowych.

Przeczytajcie także: 5 najciekawszych i metalowych kart dla Polaka

Visa przypomniała w swoim komunikacie, że w Polsce działa już ponad milion terminali płatniczych, a każdy z nich obsługuje transakcje zbliżeniowe. Korporacja poinformowała także, iż po podniesieniu limitu dla płatności bezdotykowych bez konieczności potwierdzania ich kodem PIN, średnia kwota zakupów w transakcjach tego typu w Polsce wzrosła o ponad 10 proc. w okresie kwiecień – czerwiec 2020. Zwrócono także uwagę na fakt, że Polacy coraz chętniej używają kart Visa w internecie. W czerwcu br. liczba takich transakcji wzrosła o 30 proc. w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies