Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
MerXu rozpoczyna działalność. To coś jak Allegro, tylko dla firm z Europy Środkowo-Wschodniej

Nowy marketplace stworzono z myślą o przedsiębiorstwach działających w sektorze B2B

Nowa platforma handlowa merXu jest przeznaczona wyłącznie dla firm i to tych świadczących usługi dla innych przedsiębiorstw. Mogą na niej handlować zarówno małe, jak i duże podmioty z Europy Środkowo-Wschodniej, o ile w swojej ofercie mają towary niekonsumpcyjne, a zatem materiały budowalne, elektrotechnikę, chemię, narzędzia czy różnego typu instalacje. Twórcy serwisu przekonują, że ułatwi on wymianę handlową w regionie.

Przeczytajcie także: Beesafe rozwija się na polskim rynku

Nowy marketplace skierowany jest przede wszystkim do producentów, hurtowników oraz dystrybutorów towarów z wymienionych kategorii, ale też do firm z branży budowalnej czy instalacyjnej oraz sklepów detalicznych. Pomysłodawcy platformy przyznają, że istnieją już narzędzia tego typu, m.in. chińska Alibaba, ale merXu powstało z myślą o konkretnym regionie, jego uwarunkowaniach i potencjale. W efekcie to właśnie nowy serwis ma skutecznie odpowiadać na potrzeby firm w tej części świata.

Przeczytajcie także: Ruszyła pierwsza w Polsce piaskownica blockchain

Zespół stojący za tym projektem nie ukrywa, że inspirował się platformami sprzedażowymi działającymi w modelu B2C. W ten sposób przedsiębiorcom oferowane są rozwiązania, które zapewne już znają z codziennego życia, proste i wygodne. Jednocześnie jednak merXu zagwarantuje szereg funkcji dostosowanych do potrzeb firm. Czuwać będzie nad tym m.in. szef startupu, Przemysław Budkowski, który przez lata zdobywał doświadczenie w Allegro. Wsparcia udzielą mu Tomasz Nowak i Sebastian Pietrowski, również związani z gigantem e-commerce, a także Piotr Nowjalis (wcześniej CCC) i grupa zagranicznych menedżerów.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies