Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowy biznes twórców Zencardu pozyskał pierwszych inwestorów. Wyłożą 1,8 mln zł

Authologic, bo o nim mowa, chce przeznaczyć pieniądze m.in. na wyjście ze swoją usługą za granicę

Authologic, startup fintechowy założony kilka miesięcy temu przez Krzysztofa Klimczaka, Marka Rogozińskiego oraz Jarosława Sygitowicza, chwali się pozyskaniem pierwszych inwestorów. Mowa o funduszu SMOK Ventures oraz spółce App’n’roll. Oba podmioty zdecydowały się wyłożyć 1,8 mln zł. Authologic pieniądze te chce przeznaczyć m.in. na wyjście z oferowanymi usługami na rynki zagraniczne.

Przeczytajcie także: Zobaczcie co się działo podczas ostatniego Cashless Live

Authologic to platforma agregująca różne metody weryfikacji tożsamości m.in. przez użycie danych bankowych oraz skanowanie dokumentów czy rozpoznawanie twarzy za pomocą selfie. Firmę założyli managerowie, którzy w przeszłości stworzyli Zencard, jedyny polski fintech, jakiemu udało się znaleźć w finale programu Start Path, organizowanego przez Mastercarda. Zencard został kilka lat temu przejęty przez PKO BP.

Przeczytajcie także: MojeID ma nową konkurencję

Natomiast SMOK.VC, to, jak głosi komunikat prasowy Authlogic, polsko-amerykański fundusz inwestycyjny skupiony na wsparciu polskich przedsiębiorców i łączeniu ich z środowiskiem biznesowym Doliny Krzemowej oraz Singapuru. Z kolei spółka App’n’roll działa jako tzw. venture builder (firma budująca od podstaw nowe biznesy).

Na polskim rynku panuje dosyć duża konkurencja, jeśli chodzi o usługi zadalnego potwierdzania tożsamości. Nie tak dawno w serwisie cashless.pl mogliście na przykład przeczytać, że z innego rozwiązania oferowanego przez firmę Identt korzystają już banki, towarzystwo funduszy inwestycyjnych oraz leasingodawca, a narzędzia do zdalnej weryfikacji tożsamości klientów coraz bardziej popularne.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies