Producent sprzętu komputerowego chce zaistnieć także w branży finansowej
Firma Razer, zajmująca się tworzeniem sprzętu komputerowego dla graczy, ogłosiła plany ekspansji na nowym dla siebie rynku. We współpracy z organizacją Visa wprowadzi do obiegu Razer Card. Początkowo z karty będzie mogło korzystać 1337 użytkowników w Singapurze. Do ich dyspozycji firma oddaje kartę wirtualną, ale dodatkowo mogą się oni starać o tradycyjny plastik. Za sprawą diody LED świeci on podczas płacenia.
Przeczytajcie także: PKO BP wprowadza podwyżki dla klientów Inteligo
Razer Card to karta przedpłacona skierowana do młodszych odbiorców (w testach mogą brać udział osoby po 16 roku życia). Do korzystania z niej zachęca m.in. moneyback wynoszący 1 proc. Co ciekawe, firma nie przewidziała dla niego limitów i wymogów. Zwrot wydatków wzrasta do 5 proc., gdy pieniądze wydawane są w RazerStore oraz Razer Gold. W fazie testów zwroty sięgają 10 proc. Użytkownicy w prosty sposób mogą zarządzać kartą z pomocą aplikacji Razer Pay.
Przeczytajcie także: Idea Bank szykuje nową aplikację mobilną
Amerykański producent sprzętu zachęca do udziału w programie pilotażowym oferując nagrody i wygląda na to, że dla firmy nie jest to wyłącznie projekt o znaczeniu marketingowym. Korporacja kilka lat temu powołała do życia oddział fintechowy i zapewnia, że chce zaistnieć w świecie finansów, zwłaszcza gdy chodzi o usługi kierowane do młodszych odbiorców. Tym samym Razer idzie w ślady innych firm technologicznych, które mają fintechowe aspiracje. Po Google i Apple zrobiły to już m.in. Samsung czy Huawei.
Zostaw komentarz