Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Kolejny soft POS na polskim rynku. To efekt współpracy eService oraz Mypinpad

Produkt ma szansę trafić na wszystkie europejskie rynki, na których działa eService

Firma eService poinformowała o rozpoczęciu programu pilotażowego rozwiązania umożliwiającego wykorzystywanie urządzeń mobilnych z platformą Android jako terminali płatniczych. To efekt współpracy z Mypinpad, podmiotem zajmującym się technologiami uwierzytelniania dla narzędzi płatniczych. Partnerem tego przedsięwzięcia jest Visa.

Przeczytajcie także: Lemonade kontynuuje ekspansję w Europie

Usługa opracowywana przez eService i Mypinpad ma być wprowadzona w ramach programu Visa Tap to Phone (TTP). Technologia umożliwia przyjmowanie płatności za pomocą smartfona, bez konieczności używania dodatkowego sprzętu – wystarczy jedynie pobrać odpowiednią aplikację. Dzięki możliwości zastosowania autoryzacji za pomocą PIN, płatności nie będą ograniczone kwotowo. W komunikacie zauważono, że nowy produkt ma szansę pojawić się także na innych rynkach europejskich, na których działa eService.

Przeczytajcie także: Wielkie fintechy w USA warte już ponad bilion dolarów

Rozwiązania typu soft POS mają znaleźć zastosowanie przede wszystkim w miejscach, gdzie wciąż trudniej o tradycyjne terminale i powstają z myślą o mikro i małych przedsiębiorcach. Niedawno mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że na polskim rynku soft POS chce wdrożyć brytyjski fintech Phos, przy współpracy z Mastercardem. Konkurencyjne rozwiązania stanowią: aplikacja budowana przez Polskie ePłatności wspólnie z Mastercardem i kanadyjskim Mobeewave czy produkt firmy First Data Polska współpracującej z Samsungiem, Visą i Paycore. Podobną usługę oferuje też polski fintech Payarto.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies