Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Mastercard ma pomysł na celebrowanie finałów Ligi Mistrzów podczas pandemii. Wystarczy smartfon

Firma zachęca kibiców do udziału w największej na świecie meksykańskiej fali. Tym razem w wersji cyfrowej

Liga Mistrzów UEFA wróciła, ale w zupełnie innym wydaniu niż w latach poprzednich. Osiem drużyn powalczy w Lizbonie o prestiżowe trofeum w zamkniętym dla kibiców, dwutygodniowym turnieju. Fanom futbolu pozostaje śledzenie wydarzenia w telewizji lub internecie. Dodatkową atrakcją ma być inicjatywa przygotowana przez firmę Mastercard, długoletniego partnera UEFA. Organizacja płatnicza zachęca kibiców do bicia rekordu świata w ramach akcji #PricelessWave.

Przeczytajcie także: Nowa usługa od Allegro. Firma zaoferuje sprzedawcom faktoring

Postanowiono stworzyć w mediach społecznościowych meksykańską falę. Właśnie w ten sposób firma chce poderwać fanów futbolu z foteli i kanap, zachęcić ich do aktywnego uczestniczenia w tym sportowym święcie. Ma to być namiastka stadionowego szaleństwa w najlepszym wydaniu. Aby w nim uczestniczyć, wystarczy aplikacja TikTok. Chętni powinni wejść na profil akcji i nagrać się. Kiedy przemieszczą ręce od dołu do góry ekranu, wywołają przygotowany przez Mastercard „futbolowy” sygnał dźwiękowy oraz efekt konfetti.

Przeczytajcie także: Bankowość otwarta dla kolejnych klientów Revoluta

Amerykańska firma dodaje, że w popularnej platformie społecznościowej zostaną również udostępnione dodatkowe, cyfrowe funkcje i muzyka inspirowana "melodią Mastercard". Warto dodać, że akcja #PricelessWave obejmie wszystkie serwisy społecznościowe, w tym Instagram i Facebook. Zainicjują ją legendy futbolu – Fernando Torres i Marcel Desailly – którzy zachęcą swoich fanów do rozpoczęcia fali. Przy okazji organizacja zaprasza na stronę Priceless.com, gdzie można wziąć udział w spotkaniach z legendami futbolu.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies