Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Zakupy na Amazonie szybsze i wygodniejsze. Dzięki tokenizacji kart od Mastercard

Rozwiązanie będzie wdrożone w kilkunastu krajach na kilku kontynentach. Polski na razie nie ma na liście

Mastercard poinformował o wprowadzeniu rozwiązania, które ma usprawnić zakupy na platformie Amazon. Organizacja wdroży technologię tokenizacji dla kart płatniczych klientów giganta e-commerce w 12 krajach: Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Brazylii, Francji, Niemczech, Włoszech, Meksyku, Holandii, Hiszpanii, Turcji i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Amazon zacznie korzystać z tokenów Mastercard w płatnościach przed końcem 2020 r.

Przeczytajcie także: Mastercard podwaja liczbę punktów w swoim programie lojalnościowym

Za sprawą zastąpienia danych karty konsumenta tokenem, czyli innym ciągiem cyfr, informacje o płatności są unikatowe dla danej transakcji. Mogą być używane tylko przez uprawnionego do tego sprzedawcę. W przeciwieństwie do plastików, tokeny cyfrowe nie tracą ważności — gdy klient otrzymuje od banku nową kartę, dane uwierzytelniające tokenu są automatycznie aktualizowane. Eliminuje to konieczność ponownego wprowadzania numerów kart.

Przeczytajcie także: 83,3 mln zł. Tyle Mastercard zapłacił za udziały w Bliku

Podstawę rozwiązania stanowi usługa Mastercard Digital Enablement Service (MDES), eliminująca zarządzanie danymi kart. MDES działa dla kart Mastercard wydawanych przez ponad 2600 instytucji finansowych na całym świecie i jest dostępna u 1200 podmiotów z innych branż ubiegających się o otrzymanie tokenu. Firma zaznacza, że popularność tokenizacji kart zapisanych przez sprzedawców szybko rośnie, a Mastercard nawiązuje współpracę z kolejnymi markami, dzięki czemu rozwiązanie jest dostępne na coraz większą skalę.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies