Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Blik po nowemu na Aliexpress. Płatności będą łatwiejsze i szybsze

Nowy sposób realizacji płatności Blikiem na Aliexpress pojawi się tuż przed startem letniej wyprzedaży

Polski Standard Płatności, operator systemu Blik, poinformował o zacieśnieniu współpracy z Aliexpress. Dzięki temu klienci mogą płacić bezpośrednio na platformie e-commerce należącej do Alibaba Group. Blik pojawił się jako jedna z możliwych form płatności podczas finalizowania zamówienia. Na stronie płatności wystarczy wpisać kod i zaakceptować go w swojej aplikacji bankowej.

Przeczytajcie także: Właściciel chińskiej platformy Alipay kupił udziały w fintechu Klarna

Operator Blika zapewnia, że to nie koniec nowości – niebawem pojawi się także funkcja One Click Blik. Dzięki niej przy kolejnych zakupach na Aliexpress nie będzie konieczne wpisywanie kodu – wystarczy zatwierdzenie płatności w aplikacji bankowej. Nowości są wprowadzane na dzień przed 10 czerwca, kiedy to na platformie startują letnie wyprzedaże. Warto dodać, że wcześniej klienci mogli wybrać Blika na Aliexpress w ramach różnych sposobów płatności realizowanych za pośrednictwem Przelewy24 lub PayU.

Przeczytajcie także: Będą nowe inwestycje Aliexpress w Polsce

Nowe rozwiązanie ma jeszcze bardziej spopularyzować Blika, z którego w pierwszych trzech miesiącach 2020 roku Polacy skorzystali 78 mln razy. Większość, bo ponad 57 mln, stanowiły transakcje w internecie. Aliexpress również myśli o rozwoju nad Wisłą. Pod koniec ubiegłego roku platforma rozpoczęła współpracę z Inpostem, dzięki czemu polscy klienci mogą odbierać zamówienia bezpośrednio w paczkomatach. W serwisie cashless.pl mogliście też przeczytać, że w grudniu pod względem popularności aplikacji mobilnych apka Aliexpress przegoniła aplikację Allegro.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies