Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Mastercard zebrał w jednym miejscu wszystkie zalecenia dotyczące wizyt w sklepach i punktach usługowych

Serwis kiedydosklepu.pl doczekał się nowej funkcji

Mastercard poinformował w komunikacie, że stronę kiedydosklepu.pl wzbogacono o sekcję z zaleceniami i rekomendacjami. Dotyczą one bezpieczeństwa klientów podczas wizyt w różnych typach placówek handlowych i usługowych. W serwisie zebrano obowiązujące zasady korzystania w czasie pandemii z restauracji czy kawiarni, salonów fryzjerskich i kosmetycznych, siłowni i pływalni, kin i teatrów, a także środków transportu publicznego.

Przeczytajcei także: 9 na 10 płatności bezgotówkowych zrealizowano zbliżeniowo

Informacje o rządowych zaleceniach dotyczących np. odległości, jakie należy zachowywać od innych osób, stosowania maseczek czy rękawiczek jednorazowych będą na bieżąco aktualizowane na stronie. Jednocześnie Mastercard doradza konsumentom, jak się przygotować na wizytę u fryzjera czy kosmetyczki, co ze sobą zabrać na siłownię, czy jak zachowywać się w transporcie publicznym, gdy czwarty etap odmrażania gospodarki zacznie już na dobre obowiązywać.

Przeczytajcie także: Mastercard oferuje dodatkowe korzyści użytkownikom kart firmowych

Warto przypomnieć, że zalecenia i rekomendacje to druga funkcja strony kiedydosklepu.pl. Przed miesiącem mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że narzędzie to pozwala określić, jakie natężenie ruchu panuje w sklepach spożywczych na terenie Polski w różnych porach dnia i tygodnia. Z jego pomocą można zaplanować zakupy tak, by łatwiejsze było utrzymanie fizycznego dystansu do innych klientów. Rozwiązanie pozwala skorzystać z kilku filtrów, dzięki czemu łatwiej doprecyzować poszukiwane informacje.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies