Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Booksy wkracza do bankowości. Teraz za pomocą tej aplikacji umówicie się z doradcą BNP Paribas

BNP Paribas nawiązuje współpracę z platformą Booksy, znaną dotąd w branży salonów piękności

BNP Paribas poinformował, że od dzisiaj z jego doradcami można umówić się za pomocą aplikacji Booksy. Jak czytam w komunikacie, bank wprowadza do usług finansowych rozwiązanie znane ze świata e-commerce, by w czasach pandemii uprościć kontakt klientów z bankiem i ograniczyć czas, który trzeba spędzić w oddziale.

Przeczytajcie także: Booksy wraca do gry

Spotkanie z doradcą BNP Paribas rezerwuje się w aplikacji w jednej ze 100 wybranych placówek banku i może ono dotyczyć m.in. produktów inwestycyjnych lub hipotecznych. Najpierw wybiera się oddział, a następnie datę i termin spotkania. Kolejny krok to wybór tematu z dostępnej listy, na której znajdą się: pożyczka hipoteczna, kredyt hipoteczny oraz inwestycje, oszczędności i konta. Po umówieniu spotkania, użytkownik aplikacji otrzymuje potwierdzenie mailem, a w przeddzień ustalonego terminu nadchodzi jeszcze przypomnienie o zaplanowanej wizycie.

– Nowe okoliczności wymagają nowych rozwiązań, często rewolucyjnych – jak na przykład bank dostępny na platformie dotychczas kojarzącej się z wizytami u fryzjera lub rehabilitanta. Nasza współpraca z Booksy ma wielką szansę stać się przełomem w relacjach klientów z instytucjami finansowymi – powiedział Przemysław Furlepa, wiceprezes BNP Paribas odpowiedzialny za obszar bankowości detalicznej.

Przeczytajcie także: Kandydat na polskiego jednorożca w kłopotach

To ciekawy eksperyment. Booksy jest znane głównie z obsługi rynku usług kosmetycznych i fryzjerskich. Przed zamrożeniem gospodarki w związku z pandemią koronawirusa na całym świecie z aplikacji korzystało ok. 7 mln osób. BNP Paribas jest pierwszym bankiem, który sięga po to rozwiązanie. Bank zapewnia, że jeśli klientom się ono sposoba, będzie rozwijać współpracę z Booksy. W planach jest objęcie usługą pozostałych oddziałów i umożliwienie umawiania spotkań z doradcami o innych specjalizacjach.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies