Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao Wesub
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Inpost wprowadza usługę multiskrytka. Pozwoli odbierać wiele przesyłek z jednej skrytki paczkomatu

Rozwiązanie powinno ruszyć w pełnym wymiarze w połowie maja

Inpost poinformował w komunikacie o uruchomieniu nowej funkcji w paczkomatach. Mowa o multiskrytce, dzięki której kilka przesyłek do tego samego odbiorcy zostanie umieszczonych w jednej skrytce. Rozwiązanie jest już dostępne w niektórych maszynach, a w pełnym wymiarze powinno wystartować w połowie maja. Nowa usługa będzie bezpłatna.

Przeczytajcie także: Zakupy internetowe z Auchan będą dostarczane do lodówkomatów

Paczki w multiskrytce są identyfikowane po numerze telefonu odbiorcy. O ich dostarczeniu do skrytki Inpost poinformuje z pomocą SMS-a i e-maila. Niebawem powiadomienia pojawią się także w aplikacji mobilnej firmy. Operator paczkomatów zaznacza, że musi zostać spełnionych kilka warunków, by paczki trafiły do jednej skrytki: sklep musi je wysłać w tym samym czasie, a w maszynie musi być wolna multiskrytka.

Liczba paczek umieszczonych w multiskrytce zależy tylko od wielkości tej ostatniej. Firma podkreśla, że doręczenia paczek nie są wstrzymywane, by złożyć wszystkie w jednej skrytce. Jeżeli paczki nie zmieszczą się razem, to kurier ulokuje je w różnych częściach paczkomatu. Warto dodać, że w multiskrytce mogą się znaleźć wyłącznie przesyłki opłacone.

Przeczytajcie także: Darmowe dostawy w ramach usług Allegro Smart dla wszystkich

Operator logistyczny przekonuje, że multiskrytka pozwoli skrócić czas odbierania przesyłek – dla wielu paczek wystarczy teraz jedna skrytka i jeden kod. Rozwiązanie jest też bardziej ekologiczne – firma zapewnia, że dostarczenie jednorazowo większej liczby paczek do maszyny pozwoli ograniczyć emisję spalin. To kolejne po Paczce w weekend rozwiązanie, które ma usprawnić pracę firmy w czasie pandemii.

Fot. Wikipedia/Artur Andrzej CC BY-SA 3.0

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies