Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Inpost będzie współpracował z Auchan przy rozwoju sieci lodówkomatów. Rafał Brzoska: widzimy olbrzymi potencjał

Rozwój sieci lodówkomatów może przyspieszyć w związku z pandemią koronawirusa

Prezes Inpostu poinformował na swoim profilu w portalu Linkedin, że jego firma pozyskała dużego partnera w obszarze dostaw świeżej żywności do lodówkomatów. Nazwa nie pojawiła się w samym wpisie, ale na towarzyszącej mu grafice widać logo Auchan. Brzoska jednocześnie podkreślił, że Inpost dostrzega duży potencjał w internetowym handlu żywnością i zamierza, jak to określił, odcisnąć na nim swoje piętno.

Przeczytajcie także: Inpost wprowadza obsługę klienta przez WhatsApp

Historia lodówkomatów na polskim rynku jest dość długa, doniesienia dotyczące tych maszyn pojawiały się już w roku 2015. Projekt rozwijał się jednak dość powoli. W lipcu ubiegłego roku mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że Inpost wiąże z automatami do przechowywania żywności spore nadzieje z powodu wprowadzenia zakazu handlu w niedziele. Od tamtego czasu pojawiały się doniesienia o rozpoczęciu bądź zakończeniu przez Inpost współpracy w tym obszarze z kolejnymi partnerami, ale przełomu nie było. Być może rozwój sieci lodówkomatów przyspieszy w związku z pandemią i zmianą przyzwyczajeń zakupowych Polaków.

Przeczytajcie także: Inpost uruchamia weekendowe dostawy do paczkomatów

Warto przypomnieć, że eksperymenty z automatami do przechowywania żywności prowadziły na polskim rynku także inne firmy. W roku 2015 głośno zrobiło się o wspólnym projekcie Merlina, Almy i firmy Coolomat, ale te podmioty kolejno rezygnowały z planu stawiania maszyn w polskich miastach. Ostatecznie z lodówkomatami rywalizować chciał sam Coolomat, lecz na początku tego roku pojawiły się doniesienia, że i on wypowiedział umowy partnerom i wycofuje się z polskiego rynku.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies