Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
PKO wstrzymuje obsługę przekazów Western Union w placówkach. Można je zlecać i odbierać zdalnie

Wstrzymanie obsługi przekazów w sieci stacjonarnej ma związek z rozprzestrzenianiem się wirusa

Bank PKO poinformował o wstrzymaniu obsługi przekazów Western Union w swoich placówkach ze względu na epidemię koronawirusa. Instytucja radzi, by zostać w domu i korzystać z jej usług w trybie online. Zaznacza przy tym, że przekaz odebrać można m.in. w aplikacji mobilnej IKO. Także użytkownicy serwisu internetowego iPKO mogą za jego pośrednictwem nadać, odebrać i sprawdzić status przekazu.

Przeczytajcie także: mBank oferuje zawieszenie spłaty kredytów na pół roku

Na tym nie kończy się jednak pakiet usług internetowych – bank zebrał w jednym miejscu informacje na temat swojego funkcjonowania w czasie, gdy część jego palcówek może być zamknięta lub pracować w zmienionych godzinach. Spółka zachęca m.in. do płatności bezgotówkowych, do kupowania w internecie i korzystania w większym stopniu z bankowości elektronicznej.

Przeczytajcie także: Pekao wstrzymuje zwolnienia grupowe

Warto przypomnieć, że kilka dni temu PKO ostrzegał przed oszustami wykorzystującymi chaos informacyjny wokół koronawirusa do wyłudzania pieniędzy. W tym przypadku mowa była o rzekomym przekazywaniu oszczędności obywateli do rezerw NBP. Podobne ostrzeżenia wydały potem także Santander, a mBank i BNP Paribas. Oszustwem są także SMS-y z resortu zdrowia o wsparciu żywieniowym.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies