Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Coraz bliżej do startu fintechu ZEN. Jego usługi zadebiutują już w II kw. 2020 roku

Obecnie trwa przetarg na agencje kreatywną i mediową, które zrealizują kampanię promocyjną na rynku europejskim

Kilka miesięcy po ogłoszeniu pierwszych informacji na temat ZEN, czyli nowego polskiego startupu z sektora nowoczesnych finansów, pojawiły się bardziej konkretne informacje na temat jego debiutu: należy się go spodziewać w II kw. bieżącego roku. Nowa marka usług finansowych dla małych i średnich przedsiębiorstw powstaje przy wsparciu Mastercarda.

Przeczytajcie także: Fast Track na Okęciu za darmo dla uczestników programu Bezcenne Chwile

Informacje na temat firmy ZEN zostały szerzej zaprezentowane podczas odbywającego się pod koniec ubiegłego roku w Katowicach wydarzenia Impact Fintech’19. Poinformowano wówczas o uruchomieniu fintechu, za którym stoi Dawid Rożek kojarzony m.in. z platformą gamingową G2A. Okazało się także, że do zespołu spółki dołączył Michał Bogusławski, który wcvześniej pracował m.in. w firmie PayPal. W ZEN objął funkcję dyrektora handlowego. Od początku informowano też, iż partnerem strategicznym fintechu jest Mastercard.

ZEN ma zaoferować przedsiębiorcom kompleksowy pakiet usług, umożliwiający łatwe i wygodne zarządzanie finansami. Oferta obejmie m.in. konto bankowe, z którego będzie można wykonywać przelewy krajowe i zagraniczne po korzystnych kursach walutowych oraz karty płatnicze dla właścicieli i pracowników firmy. Przedsiębiorcy z branży e-commerce będą mogli liczyć na obsługę płatności online. Usługi będą oferowane wyłącznie w internecie i za pośrednictwem aplikacji mobilnej.

Przeczytajcie także: Nowy dyrektor generalny Mastercard

Aktualnie fintech wraz z Mastercardem opracowuje strategię marketingową produktu. Firmy wspólnie prowadzą przetarg na agencje kreatywną i mediową, które zrealizują kampanię wprowadzającą pakiet usług ZEN na europejski rynek. Agencje powinny zostać wybrane do końca marca. Amerykańska korporacja wspiera startup zarówno na etapie przetargu, jak i przyszłej współpracy z agencjami. Obie strony podkreślają, że doświadczenie Mastercard może się okazać bardzo przydatne w budowaniu tego narzędzia finansowego.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies