Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Polskie ePłatności wprowadzają Google Pay w sklepach internetowych. Ma być szybciej i wygodniej

Wcześniej spółka wprowadziła do swojego portfolio rozwiązania Apple Pay i Blik

Od marca Polskie ePłatności wprowadzają usługę Google Pay na rynek e-commerce. Dzięki temu klient, który będzie płacił za zakupy internetowe przez bramkę PeP, nie musi zapamiętywać wszystkich danych karty i wypełniać formularzy. Kilka kliknięć ma wystarczyć do tego, by transakcja została zaakceptowana.

Przeczytajcie także: Co najmniej trzech chętnych na Polskie ePłatności

Za obsługę tego narzędzia odpowiada e-commercowa część spółki. Właściciele sklepów online zintegrowanych z bramką płatniczą PeP automatycznie dostaną możliwość przyjmowania płatności Google Pay. Kartami obsługiwanymi przez firmę w systemie Google Pay są Visa, Mastercard, Maestro, Cirrus, Diners, American Express, Discover, JCB, CarteBleue, Nexi i Dankort.

Przeczytajcie także: Polskie ePłatności udostępnią na swoich terminalach Blika

Za pomocą Google Pay można płacić także na terminalach płatniczych Polskich ePłatności. Spółka przypomina, że jako pierwsza w Polsce wprowadziła Apple Pay do oferty e-commercowej, później zintegrowała również płatności Blikiem. Firma ma nadzieję, że obecność kolejnego rozwiązania jeszcze mocniej przyczyni się do rozwoju e-handlu.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies