Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
SAS, Mastercard i The Heart organizują konkurs dla startupów. Do wygrania jest m.in. 10 tys. dolarów

Zwycięzcy będą mogli zaprezentować swoje rozwiązania partnerom korporacji SAS

Startup Cup powered by SAS to konkurs organizowany przez SAS i Mastercard w partnerstwie z The Heart, podmiotem budującym nowe spółki technologiczne we współpracy z dużymi firmami. Do udziału w rywalizacji zapraszane są przede wszystkim startupy działające w takich obszarach jak m.in. sztuczna inteligencja, monetyzacja danych, otwarta bankowość czy scoring kredytowy. Uczestnicy przedsięwzięcia powalczą m.in. o nagrodę główną wynoszącą 10 tysięcy dolarów.

Przeczytajcie także: Przyznano nagrody w konkursie The Heart Corporate Innovation Awards

Organizatorzy konkursu liczą na to, że pojawią się w nim rozwiązania stanowiące odpowiedź na potrzeby klientów z sektorów bankowego i ubezpieczeniowego. Warunkiem uczestnictwa jest wykorzystanie narzędzi analitycznych SAS. Firma deklaruje przy tym, że podmioty, które zajmą miejsca 1-3 otrzymają na okres 6 miesięcy darmowy dostęp do jej technologii (w tym SAS Viya, SAS ESP, SAS Intelligent Decisioning).

Trzy najlepsze startupy będą też mogły promować swoje pomysły podczas wydarzeń organizowanych przez SAS. Uczestnicy mogą liczyć na mentoring (warsztaty i konsultacje z ekspertami), a docelowo także wsparcie biznesowe obejmujące m.in. dostęp do klientów SAS. Artur Fros, menedżer w SAS Polska, przekonuje, że organizatorzy konkursu chcą pomóc startupom zapewniając dostęp do decydentów ze świata biznesu w Polsce i za granicą.

Przeczytajcie także: Polska spółka Mastercarda i The Heart umożliwi zdalne otwieranie rachunków

Konkurs podzielono na dwa etapy. W pierwszym startupy muszą przesłać opis wyzwania biznesowego, z którym chcą się zmierzyć i proponowanego rozwiązania. Od pomysłodawców wymaga się wskazania, w jaki sposób zostaną wykorzystane rozwiązania SAS w ich projekcie. Etap drugi polega na zaprezentowaniu pomysłu przed jury złożonym z przedstawicieli SAS i The Heart. Więcej informacji na temat przedsięwzięcia można znaleźć pod tym adresem.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies