Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowa kampania promocyjna Visy. Sprzedawcy też preferują płatności bezgotówkowe

Kampania promocyjna potrwa do 8 marca 2020 roku

Visa rozpoczęła kampanię, w której zamierza przekonywać Polaków do płatności bezgotówkowych. Działania promocyjne mają objąć m.in. stacje telewizyjne, w których pojawią się 15- i 30-sekundowe spoty. Zaplanowano także elektroniczną reklamę zewnętrzną oraz w Internecie. Projekt ma być realizowany do 8 marca i będą go wspierać partnerzy biznesowi korporacji. Działania te poprzedziło badanie zrealizowane przez Kantar na ogólnopolskiej grupie sprzedawców w sierpniu ubiegłego roku.

Przeczytajcie także: Już 88,8 proc. płatności kartami w Polsce odbywa się zbliżeniowo

Ze wspomnianego badania wynika, że dwóch na trzech sprzedawców w sklepach woli, gdy klienci płacą kartą lub telefonem. Dzięki płatnościom tego typu łatwiej im m.in. obsłużyć większą liczbę klientów w godzinach szczytu. Visa chce w swojej kampanii zachęcać konsumentów, by płatności zbliżeniowych używali nawet, gdy robią małe zakupy. Firma podkreśla w swoim komunikacie, że Polska w 2019 roku została pierwszym krajem na świecie, który osiągnął 100-procentową akceptację transakcji zbliżeniowych.

Przeczytajcie także: Pekao zaoferował Visę Debit Gold do Konta Przekorzystnego

Z kolei jeśli chodzi o e-commerce, to Visa zwraca uwagę, że blisko 2/3 polskich internautów przynajmniej raz kupiło coś online, a grupa ta z pewnością będzie większa. Przemawiają za tym szybkość i wygoda a także bezpieczeństwo tego rodzaju zakupów. Przy płatności kartą klient objęty jest ochroną w postaci chargeback, czyli może odzyskać pieniądze w sytuacji, gdy np. zakupiony produkt do niego nie dotarł.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies