Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Poczta Polska uczy się od InPostu. Przesyłki można nadawać bez drukowania etykiety

Klient nie musi już drukować etykiety, ale konieczne będzie właściwe opisanie paczki

Poczta Polska poinformowała o zmianach w usłudze kurierskiej Pocztex. Klienci mogą już za jej pośrednictwem nadawać przesyłki bez konieczności drukowania etykiet. Wysłanie paczki ma być szybsze i prostsze także za sprawą szerokiej sieci Pocztex PUNKT-ów.

Przeczytajcie także: Revolut pomoże rozliczyć podatki od krytpowalut

Operator pocztowy chwali się tym, że do nadania paczki nie potrzeba już drukarki, nożyczek czy taśmy – teraz wystarczy na przesyłce napisać flamastrem wygenerowany wcześniej indywidualny numer przesyłki Pocztex (można go pobrać ze strony internetowej) i zanieść ją do punktu, z którego zostanie wysłana. To może być placówka pocztowa, ale też jeden z Pocztex PUNKT-ów, czyli sklepów sieci: Żabka, ABC, Lewiatan, Delikatesy Centrum, Groszek oraz Arhelan. W tych miejscach można nie tylko nadać paczkę, lecz także ją odebrać – operator zapewnia, że czeka ona na klienta siedem dni od wysłania do niego pierwszego powiadomienia.

Przeczytajcie także: Płatności odroczone od Klarny wkraczają do polskich sklepów stacjonarnych

Rozwiązanie zaproponowane przez PP nie jest nowością na rynku – jeszcze pod koniec 2020 roku mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl o nadawaniu paczek w aplikacji mobilnej InPostu, dzięki czemu także wyeliminowano konieczność drukowania etykiet. W przypadku tego operatora nie jest konieczne nawet umieszczanie numeru na paczce. Klient wybiera w apce paczkomat odbiorcy lub jego adres domowy i generuje kod QR, który skanuje w automacie – skrytka otwiera się samodzielnie. Nadawać paczki można przez całą dobę, bo paczkomaty, w przeciwieństwie do większości sklepów, działają w trybie 24/7.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies