Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Irytujące reklamy znikną z polskiej telewizji. Shopee kończy działalność nad Wisłą i opuszcza Europę

Platforma e-commerce działała w Polsce od września 2021 roku

Jutro, 13 stycznia, platforma Shopee ma zakończyć działalność w Polsce – taką informację podała agencja Bloomberga. Potwierdziła ją firma, publikując odpowiednie oświadczenie. Tym samym wywodzący się z Singapuru potentat e-commerce znika z Europy, bo Polska była ostatnim krajem na starym kontynencie, gdzie jeszcze działał.

Przeczytajcie także: Aplikacja PKO BP z nową funkcją

Serwis Shopee.pl wystartował w Polsce we wrześniu 2021 roku. Użytkownicy platformy mogli na niej znaleźć produkty z kategorii dom i ogród, moda, sport i rekreacja czy AGD, nie brakowało też elektroniki, a klientów kusić miały przede wszystkim niskie ceny. Towary pochodziły głównie z Chin, na co wskazywały adresy do reklamacji czy czas dostawy przesyłki. Firma wzbudzała kontrowersje irytującymi reklamami telewizyjnymi.

Przeczytajcie także: Polskie Picodi nawiązało współpracę z Binance

Operator platformy i tak głównie prowadził działalność na rynkach azjatyckich i latynoamerykańskich. Oprócz Polski biznes wystartował na Starym Kontynencie także w Hiszpanii oraz Francji, ale zakończył już dzialalność w tych krajach, o czym mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl w marcu 2022 roku. Przedstawiciel firmy zapewniał mnie wówczas, że podmiot nie zamierza wycofywać się z naszego rynku. Najwyraźniej plany te uległy zmianie.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies