Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Blik bez kodu dla klientów biznesowych. Usługę uruchomił ING

Użytkownik ING Business może w prosty sposób dodać do listy sklepy, które nie będą wymagały podawania kodu Blik podczas zakupów

ING uruchomił płatności Blik bez kodu w aplikacji mobilnej ING Business. Bank tłumaczy to dużą popularnością płatności w e-commerce wśród klientów biznesowych. Instytucja chce, by były one szybsze i łatwiejsze, w związku z czym zamierza nadal rozwijać Blika dla biznesu.

Przeczytajcie także: Z Orlen Paczki skorzystało 7 mln klientów

Jak działa Blik bez kodu (tzw. one click)? Po zapłaceniu Blikiem w sieci, klient może dodać sklep internetowy lub przeglądarkę, z których korzystał, do zapamiętanych. W efekcie podczas kolejnych zakupów nie będzie potrzebne podawanie kod Blik – klient tylko potwierdzi płatność w aplikacji ING Business. Bank zapewnia, że rozwiązanie jest nie tylko prostsze, ale też bezpieczne, a użytkownik może zarządzać listą zapamiętanych sklepów i przeglądarek w ustawieniach Blika w apce.

Przeczytajcie także: Claims Carbon pozyskał od inwestorów 1,1 mln euro

Jeszcze w maju br. mogliście przeczytać, że ING uruchomił usługę Blik dla klientów korporacyjnych jako pierwszy na rynku. Płatności kodami Blik dla biznesu działają tak samo, jak w przypadku klientów indywidualnych, z ich pomocą można m.in. płacić online, na terminalach, wypłacać gotówkę z bankomatów w kraju, a także wpłacać ją we wpłatomatach.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies