Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Dobra wiadomość dla kupujących na Zalando. Przesyłki będzie można odbierać w paczkomatach InPostu

Na razie współpraca dotyczy rynku polskiego, ale nie można wykluczać, że z czasem obejmie zasięgiem także Francję czy Wielką Brytanię

InPost pochwalił się nawiązaniem współpracy z operatorem platformy modowej Zalando. W efekcie klienci tej ostatniej (jest och podobno ponad 50 mln w 25 krajach) mogą odbierać zakupy w paczkomatach lub od kurierów rodzimej firmy logistycznej.

Przeczytajcie także: Olx zapowiada wdrożenie płatności PayPo

Rozpoczęcie współpracy w listopadzie zapewne nie jest dziełem przypadku – startuje okres przedświątecznych zakupów, niezwykle ważny w branży e-commerce, ale też w logistyce. Polska jest pierwszym krajem, w którym klienci Zalando mogą skorzystać z usług świadczonych przez InPost. Warto jednak pamiętać, że podmiot zarządzany przez Rafała Brzoskę działa w Wielkiej Brytanii czy Francji, więc z czasem partnerstwo może być rozszerzone na inne rynki.

Tymczasem warto przypomnieć, że spółce Brzoski rośnie konkurencja na rynku automatów paczkowych. Do gry weszły już m.in. firmy Orlen, DPD czy Allegro, a niedawno o planach w tej materii poinformował DHL, który uruchomi sieć maszyn POP Box. Do końca tego roku podmiot chce ich mieć na terenie kraju kilkaset, docelowo ma u nas działać nawet kilka tysięcy takich automatów.

Przeczytajcie także: Bolanowski doradcą prezesa VeloBanku

Jednocześnie InPost planuje rozwój w nowych obszarach, a mianowicie pracuje nad usługami finansowymi, które będą powiązane z dotychczasową działalnością firmy. Nowe rozwiązania mają być zaprezentowane na początku przyszłego roku. Możliwe, że będą one dotyczyć płatności odroczonych oraz płatności internetowych połączonych z aplikacją mobilną spółki.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies