Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Kolejna nowość w aplikacji Revoluta. Fintech wprowadza chat dla klientów

Komunikator nie wymaga uruchamiania dodatkowych okien – przesyłanie wiadomości odbywa się np. podczas zlecania przelewu

Revolut poinformował o kolejnej rozbudowie swojej aplikacji – pojawiła się w niej funkcja Chat. Komunikator ma służyć przesyłaniu wiadomości (nie tylko tekstowych, ale też np. gifów) między klientami. Ma się to odbywać wraz z przesyłaniem środków albo proszeniem o przelew. Z rozwiązania skorzystają użytkownicy w Unii Europejskiej i Wielkiej Brytanii.

Przeczytajcie także: Podwyżki opłat w Twisto

Klienci zainteresowani tą funkcją powinni wejść w zakładkę "Przelewy" w apce Revoluta i wybrać osobę z listy kontaktów, dzięki czemu uruchomi się okienko czatu. Po wpisaniu tekstu i dotknięciu ikonki niebieskiej strzałki, wiadomość jest wysyłana. Niemal w tym samym momencie odbiorca otrzymuje powiadomienie o nowej wiadomości. Firma wyjaśnia, że potrzebę wprowadzenia tej nowości sygnalizowali sami klienci, którzy chcieli rozmawiać ze sobą o transakcjach.

Fintech zapewnia, że wiadomości będą nie tylko przechowywane, ale też szyfrowane. Jeżeli ktoś nie chce korzystać z tego narzędzia, może je dezaktywować w ustawieniach, w sekcji "Prywatność". Możliwe jest także zablokowanie innych klientów w funkcji czatu. Rozwiązanie na razie nie jest dostępne dla nieletnich użytkowników apki. Aby móc skorzystać z nowości, należy zaktualizować aplikację.

Przeczytajcie także: PKO BP rozszerza usługę sprzedaży biletów

Warto dodać, że klienci Revoluta skarżą się na kontakt z samą firmą. Ma to miejsce zarówno w mediach społecznościowych, jak i mailach do redakcji cashless.pl. Użytkownicy apki piszą w nich m.in. o zablokowanych środkach czy kiepskiej obsłudze zgłaszanych problemów. Konsultanci wysyłają im np. wiadomości przetłumaczone w translatorze internetowym.

Pod koniec ubiegłego miesiąca Revolut wprowadził też możliwość płacenia kryptowalutami z pomocą jego kart debetowych, o czym mogliście niedawno przeczytać w serwisie cashless.pl. Dzięki temu posiadacze wirtualnych walut mogą nimi płacić za codzienne wydatki. Początkowo nowość będzie dostępna w Wielkiej Brytanii oraz Szwajcarii. Revolut pozwala obecnie klientom trzymać i handlować w aplikacji blisko 100 tokenami.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies