Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao Wesub
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Shopee zapowiada nowości na polskim rynku. Do zakupów ma zachęcać m.in. Strefa Marek

Firma uruchomi też nad Wisłą moneyback. Zwrot otrzyma postać Monet Shopee

Operator platformy sprzedażowej Shopee poinformował o nowościach, na jakie mogą liczyć sprzedawcy i klienci. Jedną z nich jest Strefa Marek. To rozwiązanie stosowane przez część konkurencji, ale też samo Shopee na innych rynkach. Jest ono skierowane do producentów czy oficjalnych dystrybutorów, którzy zyskują lepszą widoczność w serwisie.

Przeczytajcie także: Polski fintech Softpos.eu z potężnym właścicielem

Wraz z końcem października produkty oferowane w ramach Strefy Marek otrzymają specjalne oznaczenie na stronie sklepu, a także na wszystkich listach produktowych. Docelowo będzie to przestrzeń dla wybranych brandów. Kupujący w ten sposób otrzymują dodatkową gwarancję oryginalności, jak również 30 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.

Od początku listopada klienci będą mogli także skorzystać z programu moneyback. Część wartości zamówienia wróci do kupującego w postaci Monet Shopee (do ponownego wykorzystania w serwisie), o ile zakup odbył się u sprzedawcy biorącego udział w programie. Z kolei sprzedawcy zyskają możliwość płatnego udziału w Okazjach Dnia. Dotychczas wymagało to zaproszenia ze strony platformy, wedle nowych zasad sprzedawca będzie mógł zaprezentować ofertę w tej zakładce, jeśli za to zapłaci.

Przeczytajcie także: Sprzedaż kredytów w Polsce zanurkowała

Firma podaje, że obecnie na jej platformie zarejestrowanych jest ponad 53 tys. sprzedających z naszego kraju (mają oni ponad 15 mln aktywnych ofert). Zamówienia składane w lokalnych sklepach stanowią 65 proc. wszystkich zamówień na Shopee Polska. Niedawno okazało się, że w ciągu pierwszego roku działalności nad Wisłą, aplikacja marketplace’u wywodzącego się z Singapuru została pobrana ponad 7,5 miliona razy.

W połowie października rynek obiegła wiadomość o zwolnieniach w polskim oddziale Shopee – ponoć dotyczą one aż jednej trzeciej załogi. Przedstawiciele firmy potwierdzili potem, że redukcja zespołu faktycznie ma miejsce, ale jednocześnie zapewniono, iż nie ma to wpływ na działanie platformy w Polsce. Zwolnienia wynikają podobno ze zmian o charakterze globalnym. A globalnie sprawy mają się tak, że Shopee szybko wycofało się z rynków francuskiego i hiszpańskiego i musiało odpuścić sprzedaż w Indiach.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies