Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
PayPo szykuje rewolucję na rynku kart. Firma miała jednak wprowadzić ten produkt do oferty na początku tego roku

Gracz z segmentu płatności odroczonych zapowiada wielofunkcyjną kartę, którą współtworzy z Visą

Fintech PayPo zapowiada rewolucję na rynku kart płatniczych. Prezes firmy, Radosław Nawrocki, porównuje ją z efektem, jaki na rynku płatności błyskawicznych wywołał Blik. Jak podaje "Puls Biznesu", nowy produkt pojawi się na polskim rynku w II kw. 2023 roku. Karta przygotowywana z Visą ma się różnić od tych standardowych i służyć do wielu celów, w tym do płatności odroczonych.

Przeczytajcie także: Operator PayAppki podnosi ceny

Zapowiedź karty, która zrewolucjonizuje rynek, może przyciągać uwagę. Warto jednak pamiętać, że prezes PayPo mówił o tym produkcie już przeszło rok temu, podczas Cashless Breakfast. Radosław Nawrocki informował wówczas, że karty będą miały formę wirtualną i będzie można je dodawać do cyfrowych portfeli takich jak Apple Pay i Google Pay. Co ciekawe, nowy produkt miał się pojawić w ofercie fintechu… w I kw. 2022 roku. Rewolucja jest zatem poważnie opóźniona.

Przeczytajcie także: Allegro rozszerza opcje płatnego zwrotu zakupów

PayPo to jeden z liderów rodzimego rynku płatności odroczonych. Jak informuje "Puls Biznesu", w 2021 roku firma zanotowała 8,6 mln zł zysku przy przychodach sięgających 54 mln zł. Dla porównania rok wcześniej przychody wyniosły niewiele ponad 20 mln zł, a do tego firma zanotowała 0,5 mln zł straty. W tym roku dynamika rozwoju ma być zachowana: przychody mają wynieść ponad 120 mln zł. Dzieje się tak m.in. za sprawą nawiązywania współpracy z kolejnymi podmiotami oraz wzrostu popularności BNPL w Polsce. To zasługa nie tylko PayPo, ale też jego konkurencji, w tym Klarny i Allegro.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies