Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Shoper oferuje sprzedawcom dodatkowe finansowanie. Można się o nie ubiegać bezpośrednio w panelu obsługi

Nowa usługa to efekt nawiązania współpracy z fintechem Brutto

Spółka Shoper, operator platformy do prowadzenia sklepów internetowych, pochwaliła się nowym rozwiązaniem: sprzedawcy mogą ubiegać się o pożyczkę całkowicie online, bezpośrednio w panelu obsługi. Firma informuje, że to efekt współpracy z fintechem Brutto, specjalizującym się w finansowaniu małych i średnich przedsiębiorstw, a należącym do grupy PragmaGO.

Przeczytajcie także: Jak zacząć korzystać z Google Pay w PKO BP?

Partnerzy wyjaśniają, że wnioskowanie o pożyczkę bezpośrednio w panelu obsługi sprawia, iż sprzedawcy nie muszą podlegać zewnętrznej weryfikacji tożsamości oraz wypełniać zbędnych formularzy. Proces jest szybki i prosty, a przy tym bezpieczny. Pozyskane w ten sposób środki mogą być przeznaczone na różne cele: zakup towarów, pensje, ale też np. usługi marketingowe.

Maksymalny początkowy limit, jaki może otrzymać sprzedawca, wynosi 50 tys. zł, ale przy kolejnej pożyczce może on wzrosnąć do 150 tys. zł. Decyzja o udzieleniu pożyczki (a także jej wysokości) podejmowana jest na podstawie historii sprzedaży sklepu na platformie Shoper. Spłata zobowiązania odbywa się automatycznie, w cyklach dziennych i stanowi stały procent obrotu sklepu.

Przeczytajcie także: Przymusowa restrukturyzacja Getin Noble Banku

Warto przypomnieć, że podmioty jeszcze na początku roku informowały o nawiązaniu współpracy. Shoper sukcesywnie rozwija portfolio usług dodatkowych, w tym finansowych, dla sprzedawców. W gronie jego partnerów znaleźć można także fintechy Booste oraz Uncapped. Ten drugi może udzielić sklepom internetowym pożyczki do kwoty 5 mln euro. Decyzja o przyznaniu pożyczki wydawana jest zazwyczaj w ciągu 24 godzin.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies