Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowa usługa w aplikacji Getinu. Klienci mogą w niej kupować bilety komunikacji miejskiej

Bank przygotował to rozwiązanie we współpracy z operatorem aplikacji mPay

W aplikacji mobilnej Getin Banku pojawiła się nowa usługa: zakup biletów komunikacji miejskiej. Instytucja przygotowała to rozwiązanie we współpracy z mPay. Ceny biletów w apce nie różnią się od tych kupionych w kiosku czy biletomacie. Obecnie oferta obejmuje ponad sześćdziesiąt polskich miast.

Przeczytajcie także: Klienci Ubera uregulują rachunek Blikiem

Przed pierwszym zakupem biletu, w aplikacji należy aktywować nową usługę. Po jej uruchomieniu, funkcja geolokalizacji wskaże właściwe miasto. Sam zakup jest prosty i trwa krótko, a bilet jest natychmiast widoczny w apce (można to sprawdzać w zakładce "moje bilety"). W razie kontroli wystarczy otworzyć szczegóły biletu i okazać kod QR. Użytkownik w tym miejscu dowie się też, ile czasu pozostało do końca ważności biletu.

Przeczytajcie także: Usługa "Blik płacę później" już działa

Bilety w aplikacji to przykład usług dodatkowych tzw. VAS (value added services). Nie są one bezpośrednio związane z bankowością. Getin udostępnił już swoim klientom opcję opłacania postoju w strefach parkowania i przy tym projekcie także współpracuje ze spółką mPay. Inną popularną usługą dodaną jest możliwość opłacania przejazdów koncesjonowanymi odcinkami autostrad. Więcej na temat VAS przeczytacie w tym tekście.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies