Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Shopee ma za sobą rok działania na polskim rynku. W tym czasie apkę platformy ściągnięto ponad 7,5 mln razy

Od września 2021 roku do marketplace’u dołączyło ponad 53 tys. polskich firm

Operator platformy zakupowej Shopee podsumował pierwszy rok jej funkcjonowania na polskim rynku. Okazuje się, że w tym czasie aplikacja marketplace’u wywodzącego się z Singapuru została pobrana ponad 7,5 miliona razy. Jak podała firma, najbardziej aktywni są kupujący z dużych polskich miast, a większość użytkowników to osoby między 18. a 30. rokiem życia.

Przeczytajcie także: Allegro wprowadza ubezpieczenie elektroniki

Podmiot chwali się tym, że chociaż zapewnił klientom dostęp do zagranicznych sprzedawców, to nie zapomniał też o lokalnych przedsiębiorstwach. Od chwili wejścia na nasz rynek na platformie zarejestrowało się już ponoć ponad 53 tys. polskich firm, które obecnie mają ponad 15 mln aktywnych ofert. Przyciągać może ich m.in. oferta "Łatwy start", przewidująca zerową prowizję w ciągu pierwszych 90 dni od zarejestrowania sklepu na platformie.

Z kolei na klientów działać mogą opcja zwrotu towaru za darmo czy Gwarancja Shopee, czyli wstrzymanie płatności dla sprzedawcy – działa to do momentu, w którym kupujący potwierdzi, że otrzymał produkt w dobrym stanie. Na platformie są też organizowane comiesięczne kampanie sprzedażowe, a rozpoznawalność marki szybko wzrosła za sprawą agresywnej reklamy, z którą można się spotkać zarówno w internecie, jak i w tradycyjnych mediach.

Przeczytajcie także: Fintech PayPo udostępnił aplikację mobilną

Shopee uruchomiono na początku 2015 roku. W ciągu kilku lat podmiot zbudował największą platformę e-commerce w południowo-wschodniej Azji i zakorzenił się w państwach Ameryki Łacińskiej. Po starcie w Polsce firma uruchomiła też sprzedaż w Hiszpanii oraz Francji, ale nie zagrzała na nich miejsca – Shopee wycofało się z obu tych rynków w pierwszej połowie tego roku. Z serwisu cashless.pl mogliście się również dowiedzieć, że firma zakończyła działalność w Indiach.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies